Re : 10 hpa

Bericht van: leviathanfd (Heerlen) , 13-01-2013 10:11 

Nee! Eerste downwelling is reeds een feit!
De eerste effecten zijn er al.
De mate van opwarming en de duur is ook opvallend.
https://www.facebook.com/francois.debets.7/

10 hpa   ( 1424)
Jaap (Enkhuizen) -- 13-01-2013 10:03
  Zoiets ja.  
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 10:06
Nee. Vanaf 15 januari de eerste downwelling   ( 1111)
Wim (Oudewater) -- 13-01-2013 10:10
Hangt af van wat je "een rolspelen" vind.   ( 789)
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 10:23
Re : Hangt af van wat je "een rolspelen" vind.   ( 790)
leviathanfd (Heerlen) -- 13-01-2013 10:24
Re : Hangt af van wat je "een rolspelen" vind.   ( 670)
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 10:29
Re : 10 hpa   ( 936)
leviathanfd (Heerlen) -- 13-01-2013 10:11
  Klopt! GEM GEM GEM :P  
Wim (Oudewater) -- 13-01-2013 10:17
Re : Klopt! GEM GEM GEM :P   ( 929)
leviathanfd (Heerlen) -- 13-01-2013 10:21
  Explain!  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 13-01-2013 10:25
Stratosfeer modellen zien een deel van de poolwervel   ( 1037)
Wim (Oudewater) -- 13-01-2013 10:32
Re : Explain!   ( 940)
leviathanfd (Heerlen) -- 13-01-2013 10:33