Te ver vooruit, zal nog tig keer kunnen veranderen.

Bericht van: Bart (Horst, Limburg) , 13-01-2013 12:04 

Eerst maar eens genieten van de komende dagen, met op dinsdag hopelijk paar cm's sneeuw.

Globaal gezien GFS 06Z slecht!   ( 1550)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 13-01-2013 12:01
Weinig sneeuw voor NL, ook in ENS   ( 900)
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 12:02
Re : Weinig sneeuw voor NL, ook in ENS   ( 747)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 13-01-2013 12:04
Te ver vooruit, zal nog tig keer kunnen veranderen.   ( 779)
Bart (Horst, Limburg) -- 13-01-2013 12:04
+100   ( 608)
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 12:09
Tot nacht naar maandag in de vorst en ijsdagen!   ( 547)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 13-01-2013 12:22