Indedaad

Bericht van: Chris (Eastermar) , 13-01-2013 14:17 

is nog te ver weg om wat over te zeggen. Hopelijk nog wat noordelijker die sneeuw... Ik wil hier weer sneeuwval zien 😉

Hirlam   ( 1436)
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 14:12
Kunnen het nog geen 6 uur op voorhand voorspellen   ( 1138)
Niels G ( Geraarsbergen) -- 13-01-2013 14:14
+1   ( 745)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 13-01-2013 14:16
Indedaad   ( 783)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 13-01-2013 14:17
Re : Kunnen het nog geen 6 uur op voorhand voorspellen   ( 778)
Eric, Rotterdam -- 13-01-2013 14:18
Re : Kunnen het nog geen 6 uur op voorhand voorspellen   ( 725)
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 14:19
Guidance   ( 1104)
Anthony (Rotterdam) -- 13-01-2013 14:16
Re : Guidance   ( 815)
Jorge (Middelburg) -- 13-01-2013 14:20
Re : Guidance   ( 1060)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 13-01-2013 14:33
Re : Hirlam   ( 804)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 13-01-2013 14:26