Re : In die van Ljouwert zeker 😉

Bericht van: Douwe (Leeuwarden, Frl.) , 13-01-2013 20:05 

Ja lijkt het wel op.

Lijkt een nieuwe winter van het zuiden te worden, Douwe.

Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (volledig: bitterkoud)   ( 2896)
Robin (Tiel) -- 13-01-2013 20:01
Pfoeh stenen uit de grond na 120h ....   ( 1685)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 19:48
  Winter houdt stand, dinsdag ook nog koud!  
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 19:52
Bijzonder koud continent   ( 1286)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 19:54
Re : Bijzonder koud continent   ( 962)
Robin (Spijkenisse) -- 13-01-2013 19:56
Even dimmen nu! :P   ( 751)
Koen (Wageningen) -- 13-01-2013 20:28
Re : Bijzonder koud continent   ( 603)
Ernest (Maassluis) -- 13-01-2013 20:48
Re : Pfoeh stenen uit de grond na 120h ....   ( 1180)
Jurgen (Berghem) -- 13-01-2013 19:52
Zowat de koudst mogelijke oplossing   ( 1186)
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 19:54
Re : Zowat de koudst mogelijke oplossing   ( 989)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 19:55
  Ook woensdag bitterkoud  
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 19:58
Heerlijk   ( 889)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 20:01
  Beginnen we te klagen? 😀 😋  
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 20:01
Re : Beginnen we te klagen? 😀 😋   ( 760)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 20:03
Re : Zowat de koudst mogelijke oplossing   ( 923)
Jurgen (Berghem) -- 13-01-2013 19:57
  Zal wel een flink koude uitbijter zijn dit 😉  
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 20:00
  Ik denk de zachtste van de club 😋  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 13-01-2013 20:01
In die van Ljouwert zeker 😉   ( 791)
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 20:02
Re : In die van Ljouwert zeker 😉   ( 705)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 13-01-2013 20:05
  T/M maandag prima.... daarna afwachten.  
ivo (Sittard) -- 13-01-2013 19:48
kijk eens +216 u ongekend   ( 1831)
Waldo (Arnhem) -- 13-01-2013 19:53
  Kan dit langs stand houden tegen de oceaan  
ivo (Sittard) -- 13-01-2013 19:54
  dé cruciale vraag inderdaad....  
Stijn (Brussel) -- 13-01-2013 19:55
Ja...koude lucht uitstromend uit canadees poolgebied   ( 719)
Wim (Oudewater) -- 13-01-2013 20:33
Komt wat nieuwe WA aan   ( 1061)
Jan Gerke (Damwoude) -- 13-01-2013 19:55
Re : Komt wat nieuwe WA aan   ( 872)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 20:00
Zo'n run volgen is genieten 🙂, tjonge wat een kaarten   ( 760)
Roel(Steenwijk) -- 13-01-2013 20:07
Re : kijk eens +216 u ongekend   ( 937)
Robin (Barendrecht) -- 13-01-2013 19:57
Re : kijk eens +216 u ongekend   ( 742)
Waldo (Arnhem) -- 13-01-2013 20:03
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (onder constructie)   ( 1510)
Seppie (Buren GLD.) -- 13-01-2013 19:49
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (onder constructie)   ( 921)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 19:59
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (onder constructie)   ( 859)
Seppie (Buren GLD.) -- 13-01-2013 20:03
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (onder constructie)   ( 751)
Herman (Overloon) -- 13-01-2013 20:15
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (onder constructie)   ( 655)
Ernest (Maassluis) -- 13-01-2013 20:42
EC 06.00, 13.00 24-192 uur. Zoek uw eigen achtertuin 🙂   ( 1323)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 19:57
Stevig Walter   ( 738)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 20:08
Dit is een prachtige run   ( 696)
Wallie (Lelystad) -- 13-01-2013 20:24
Re : gekkenwerk   ( 626)
Ernest (Maassluis) -- 13-01-2013 20:41
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (volledig: bitterkoud)   ( 872)
lennert (delft) -- 13-01-2013 20:04
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (volledig: bitterkoud)   ( 741)
Waldo (Arnhem) -- 13-01-2013 20:06
Ik ga even liggen...   ( 882)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 13-01-2013 20:08
  😀  
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 13-01-2013 20:10
Re : Tn/Tx EC12z-oper, midden-NL (volledig: bitterkoud)   ( 713)
Ernest (Maassluis) -- 13-01-2013 20:36