Re : Wat blijft hij goed..

Bericht van: Waldo (Arnhem) , 13-01-2013 22:10 

hoho, hij is net begonnen, over een week nog zulke pluimen dan mag van mij pas de vlag omhoog
Kou in de winter en onweer in de zomer

15-daagse NO   ( 2311)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 13-01-2013 22:00
Wat blijft hij goed..   ( 1114)
Sander (Raalte) -- 13-01-2013 22:01
Re : Wat blijft hij goed..   ( 852)
Waldo (Arnhem) -- 13-01-2013 22:10
Re : Wat blijft hij goed..   ( 739)
Sander (Raalte) -- 13-01-2013 22:20
Zeer mooi: schaatspluim   ( 1069)
Maurits (Leeuwarden) -- 13-01-2013 22:02
Tot het weekend gewoon koud winterweer   ( 995)
Wietse (Groningen) -- 13-01-2013 22:03
Re : Tot het weekend gewoon koud winterweer   ( 876)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 13-01-2013 22:05
Re : 15-daagse NO   ( 991)
Alfred (Groningen) -- 13-01-2013 22:03
Re : 15-daagse NO   ( 863)
Jan (Workum, FRL) -- 13-01-2013 22:08
Re : 15-daagse NO   ( 711)
Alfred (Groningen) -- 13-01-2013 22:25
Re : 15-daagse NO   ( 745)
alex (tynaarlo) -- 13-01-2013 22:15
  Eps pluim 06280 = Eelde, lijkt mij...  
Mark (Groningen) ( 1m) -- 13-01-2013 22:28