Re : Die 'totaalwinter' is dan ook een zeer slechte woordkeuze

Bericht van: Waldo (Arnhem) , 14-01-2013 08:34 

eerst nog maar eens zien, gister was de oper de koudste. totaalwinter misschien geen ideaal woord, maar 1 dag extra is in de NL al heel wat.
Kou in de winter en onweer in de zomer

EC volgt UKMO op +120   ( 2162)
Wietse (Groningen) -- 14-01-2013 07:28
Inderdaad, opnieuw een bitterkoude run!   ( 1882)
Seppie (Buren GLD.) -- 14-01-2013 07:33
Zou het toch sterk vinden als die   ( 1569)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 14-01-2013 07:43
Re : Zou het toch sterk vinden als die   ( 1230)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 07:49
216u dooiaanval weer afgeslagen   ( 1516)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 07:55
240u weer totaalwinter opkomst?   ( 1402)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 08:10
Re : 240u weer totaalwinter   ( 1073)
Eric, Rotterdam -- 14-01-2013 08:14
geen totaalwinter, lichte dooi bij 0 tot +2   ( 708)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 14-01-2013 09:18
  Ik denk kouder in het noorden...  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 14-01-2013 09:58
Re : geen totaalwinter, lichte dooi bij 0 tot +2   ( 708)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 14-01-2013 11:06
graag de Tn/Tx Operrun   ( 1204)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 07:59
Tn/Tx Operrun   ( 1367)
Tim (Bergen op Zoom) -- 14-01-2013 08:09
Re : Tn/Tx Operrun   ( 1026)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 08:13
??? vreemde temps na zondag als ik de berichtjes   ( 1006)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 14-01-2013 08:28
Die 'totaalwinter' is dan ook een zeer slechte woordkeuze   ( 1145)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 14-01-2013 08:32
Re : Die 'totaalwinter' is dan ook een zeer slechte woordkeuze   ( 877)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 08:34
Re : Die 'totaalwinter' is dan ook een zeer slechte woordkeuze   ( 858)
Gert C (Drongen) ( 11m) -- 14-01-2013 08:41
Re : Die 'totaalwinter' is dan ook een zeer slechte woordkeuze   ( 828)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 08:45
Sterker nog   ( 954)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 08:52
Re : Sterker nog   ( 725)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 09:00
Re : Sterker nog   ( 783)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 09:04
Re : Sterker nog   ( 567)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 14-01-2013 09:51
Re : Sterker nog   ( 620)
Jan (Workum, FRL) -- 14-01-2013 10:12
Re : Sterker nog   ( 707)
Hans (Eindhoven) ( 17m) -- 14-01-2013 09:54
  😀  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 14-01-2013 08:47