Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180

Bericht van: Waldo (Arnhem) , 14-01-2013 12:42 

straalstroom oogt nog steeds behoorlijk zuidelijk dus
Kou in de winter en onweer in de zomer

UKMO 144+   ( 1467)
Sander (Raalte) -- 14-01-2013 12:36
GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 1557)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 14-01-2013 12:39
En zo blijft het doorgaan..   ( 986)
Sander (Raalte) -- 14-01-2013 12:42
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 840)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 12:42
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 886)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 12:45
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 812)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 12:47
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 731)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 12:57
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 618)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 13:01
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 610)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 13:07
Déjà vu   ( 836)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 14-01-2013 12:54
Re : Déjà vu   ( 642)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 14-01-2013 13:04
Re : Déjà vu   ( 632)
Ernest (Maassluis) -- 14-01-2013 13:04
Re : Déjà vu   ( 578)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 14-01-2013 13:07
Re : GFS ensgemiddelde goed tot minstens +180   ( 560)
Roel(Steenwijk) -- 14-01-2013 13:04
Re : GFS ens bifurcatie lange termijn   ( 797)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 14-01-2013 12:58
Re : UKMO trendsetter?   ( 1080)
Wietse (Groningen) -- 14-01-2013 12:41
Berichtje uit de UK   ( 1216)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 12:46
Re : Berichtje uit de UK   ( 686)
Waldo (Arnhem) -- 14-01-2013 12:55
Re : Berichtje uit de UK   ( 631)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 12:57