verschil dan, in de stad meest alles nog open..

Bericht van: Alfred (Groningen) , 14-01-2013 13:37 

..tijdens rondje middagpauze, zo ligt hoornsemeer/paterwoldsemeer er bij, nergens ijs te bekennen :

Bericht laatst bijgewerkt: 14-01-2013 13:38
Elk kin wel t weer veurspellen, as je mor gain tied vermelden

Winterweer en sneeuw   ( 2326)
Piet Paulusma (Harlingen) -- 14-01-2013 13:21
Piet hoe is het ijs daar?   ( 1264)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 14-01-2013 13:03
Hier op de Noorderrondritroute al deels dicht.   ( 914)
Harro (Winsum Gn) -- 14-01-2013 13:22
Re : Hier op de Noorderrondritroute al deels dicht.   ( 753)
Ruud (Goor) -- 14-01-2013 13:31
Klopt! Vorig waren we ook zo dichtbij!   ( 591)
Harro (Winsum Gn) -- 14-01-2013 13:45
verschil dan, in de stad meest alles nog open..   ( 861)
Alfred (Groningen) -- 14-01-2013 13:37
Re : verschil dan, in de stad meest alles nog open..   ( 606)
Harro (Winsum Gn) -- 14-01-2013 13:50
Van welk model zijn de kaarten die je plaatst?   ( 1354)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 14-01-2013 13:16
Re : Van welk model zijn de kaarten die je plaatst?   ( 907)
leviathanfd (Heerlen) -- 14-01-2013 13:25
Re : Van welk model zijn de kaarten die je plaatst?   ( 679)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 14-01-2013 13:41