[...]
Nou, die kaart laat toch wel zien dat een reeks van ijsdagen vrij grof wordt afgebroken. Tot vier graden is gewoon volle dooi. Maar goed, inderdaad, EPS netjes afwachten.
Gr. Ben
( 1349)
( 1036)
( 1133)
( 1017)
Idd, die Meteocielkaartjes zijn ronduit vaag