Re : pluim

Bericht van: Naut (Meppel) , 14-01-2013 21:39 

GWL boven ons land zo te zien. Spannend!

  pluim  
Naut (Meppel) -- 14-01-2013 21:38
Re : pluim   ( 1141)
Naut (Meppel) -- 14-01-2013 21:39
Re : pluim   ( 907)
Anthony (Rotterdam) -- 14-01-2013 21:41
Re : pluim   ( 659)
Wiendeld (Eelde) -- 14-01-2013 21:50
Onzeker na zondag   ( 1081)
Wietse (Groningen) -- 14-01-2013 21:39
50/50 vanaf komend weekend..   ( 1086)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 14-01-2013 21:40
65 / 35 in het voordeel van de dooi vanaf zaterdag   ( 824)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 14-01-2013 21:48
Idd..   ( 728)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 14-01-2013 21:50
Re : Idd..   ( 731)
Rachid (Groningen) -- 14-01-2013 21:52
Re : 65 / 35 in het voordeel van de dooi vanaf zaterdag   ( 557)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 14-01-2013 22:46
Nou, maar hopen op Leeuwarden dan 😋   ( 896)
Jan Gerke (Damwoude) -- 14-01-2013 21:40
Geen overtuigende dooi na zaterdag, eerst maar   ( 935)
Roelant (Utrecht-West) -- 14-01-2013 21:40
Leeuwarden en NO afwachten   ( 884)
Maurits (Leeuwarden) -- 14-01-2013 21:41
Heel goed   ( 727)
Roeland (Deurne - NL) -- 14-01-2013 21:48
Mooie pluim: nog minstens 6 ijsdagen en daarna onzeker!!   ( 774)
Kimme (Bever) -- 14-01-2013 21:48
ma-di zachter, daarna onzeker. Zo lijkt het.   ( 714)
Pascal (Gent) -- 14-01-2013 21:48