Re : Absoluut!! Ook twee uur vastgezeten. Zeker 15 cm sneeuw!

Bericht van: joachim (Oost-Vlaanderen) , 14-01-2013 22:49 



Om 20.20 Vertrokken naar Koksijde om te gaan zaalvoetballen.


En ? Gewonnen? :p 🙂

Verkeersinfart in zw belgie?   ( 1240)
Richard (Spijkenisse) -- 14-01-2013 22:41
Zo erg is het nog niet   ( 743)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 14-01-2013 22:43
Absoluut!! Ook twee uur vastgezeten. Zeker 15 cm sneeuw!   ( 943)
Dieter (Veurne) -- 14-01-2013 22:45
Re : Absoluut!! Ook twee uur vastgezeten. Zeker 15 cm sneeuw!   ( 728)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 14-01-2013 22:49
Match niet doorgegaan   ( 685)
Dieter (Veurne) -- 14-01-2013 22:56
  Overal >5cm sneeuw, dan rijd je niet snel meer  
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 14-01-2013 22:45
Re : Verkeersinfart in zw belgie Klopt   ( 1210)
Pieter(Hoofddorp) -- 14-01-2013 22:49
Re : Verkeersinfart in zw belgie?   ( 550)
peter (utrecht) -- 14-01-2013 23:24
Op de Brusselse ring sta het verkeer stil ter hoochte   ( 581)
Simon ( Wenduine ) ( 12m) -- 14-01-2013 23:32