Re : Dat slaat natuurlijk nergens op. Waar zou dat vandaan moeten

Bericht van: Pieter (Leuven) , 15-01-2013 12:39 

Hier volle bak sneeuw in Brussel... Niets te zien op buienradar. Wel op Meteoservices... 🙂

Hirlam neerslag 06.00 run   ( 1810)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 12:20
Re : Hirlam neerslag 06.00 run   ( 894)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 12:21
Re : Hirlam neerslag 06.00 run   ( 817)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 12:25
Re : Hirlam neerslag 06.00 run   ( 917)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 12:27
Re : Hirlam neerslag 06.00 run   ( 690)
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 12:33
Moet dat nog ontstaan dan?   ( 941)
Robin (Tiel) -- 15-01-2013 12:23
Re : Moet dat nog ontstaan dan?   ( 795)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 12:27
Dat slaat natuurlijk nergens op. Waar zou dat vandaan moeten   ( 849)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 15-01-2013 12:26
Re : Dat slaat natuurlijk nergens op. Waar zou dat vandaan moeten   ( 768)
Eric (Sprundel) -- 15-01-2013 12:27
  😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 13:47
Re : Dat slaat natuurlijk nergens op. Waar zou dat vandaan moeten   ( 612)
Pieter (Leuven) -- 15-01-2013 12:39
  Echt geweldig hoe Noord Holland wordt gemeden.  
Roy (Sint Maarten) -- 15-01-2013 13:12
Re : Echt geweldig hoe Noord Holland wordt gemeden.   ( 536)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 15-01-2013 13:13
Re : Echt geweldig hoe Noord Holland wordt gemeden.   ( 499)
Roy (Sint Maarten) -- 15-01-2013 13:19
Re : Echt geweldig hoe Noord Holland wordt gemeden.   ( 498)
Jorrit (Arnhem - Klarendal) -- 15-01-2013 13:21
Re : Echt geweldig hoe Noord Holland wordt gemeden.   ( 514)
Roy (Sint Maarten) -- 15-01-2013 13:25
  Aha, opglijding!  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 13:48