Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Matige vorst? Dat hebben we hier dan wél elke nacht
Bericht van: Ronald (Groningen) , 15-01-2013 18:26
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Er moet nog een hoop gebeuren wil het matig gaan vriezen
(
1571)
Chris vd Bos (Haarlem)
(
-3m)
-- 15-01-2013 18:07
Klopt. Hier helder maar veel wind en nauwelijks
(
644)
Jorge (Middelburg) -- 15-01-2013 18:15
Matige vorst? Dat hebben we hier dan wél elke nacht
Ronald (Groningen) -- 15-01-2013 18:26
Re : Er moet nog een hoop gebeuren wil het matig gaan vriezen
(
533)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 18:32
Re : Er moet nog een hoop gebeuren wil het matig gaan vriezen
(
437)
Ton (Papendrecht) -- 15-01-2013 19:08
Re : Er moet nog een hoop gebeuren wil het matig gaan vriezen
(
429)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 19:33
Re : Er moet nog een hoop gebeuren wil het matig gaan vriezen
(
466)
Robin (Spijkenisse) -- 15-01-2013 19:14
Re : Er moet nog een hoop gebeuren wil het matig gaan vriezen
(
461)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 19:35