Re : Ja, alleen weet niemand de gevolgen

Bericht van: Wallie (Lelystad) , 15-01-2013 21:19 

Hoi Ben,

Een maand geleden heb je aangegeven dat je je in dit onderwerp zou verdiepen. Ben je al wat verder gekomen?

Imposant!   ( 2238)
Seppie (Buren GLD.) -- 15-01-2013 20:05
Naam van je vrouw dan maar?   ( 1226)
Jorge (Middelburg) -- 15-01-2013 20:08
  Klinkt goed, we noemen ze Bep!  
Seppie (Buren GLD.) -- 15-01-2013 20:09
  Re : Beppie-hoog?  
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 15-01-2013 20:16
  We have a winner ! 😀  
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 15-01-2013 20:21
Misschien teveel gevraagd   ( 1568)
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 20:08
Re : Misschien teveel gevraagd   ( 1206)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 15-01-2013 20:10
Re : Misschien teveel gevraagd   ( 1048)
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 20:11
Re : Misschien teveel gevraagd   ( 855)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 15-01-2013 20:15
  Opklaring hier.  
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 20:16
-4.2° en Jan, kan je ff op zolder kijken?   ( 1149)
Dirk (Sneek) ( 1m) -- 15-01-2013 20:19
  Ik las het 🙂  
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 20:21
De winter is nog lang Jan...   ( 1070)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 15-01-2013 20:12
De lengte is pas achteraf te bepalen   ( 807)
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 20:16
Re : Misschien teveel gevraagd   ( 667)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 15-01-2013 20:19
SSW in actie?   ( 1302)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 15-01-2013 20:09
  Misschien ook niet?  
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 20:10
Zoiets als dit... edit   ( 946)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:12
Klopt, maar bij aanhoudende negatieve winden word dat als   ( 793)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 20:21
+ Er zijn dikke PDFs van 80mb waarin de gehele manier   ( 682)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 20:32
  Inderdaad  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 20:13
  Heeeeeeeeeeeeel misschien niet.  
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 20:18
Wat we allemaal vergeten...   ( 702)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 20:32
Re : Wat we allemaal vergeten...   ( 622)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:39
Re : Misschien ook niet?   ( 958)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:14
Re : Tuurlijk Ernest, puur toeval. Helaas bestaat toeval niet.   ( 637)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:39
Re : Tuurlijk Ernest, puur toeval. Helaas bestaat toeval niet.   ( 636)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:45
Re : Tuurlijk Ernest, puur toeval. Helaas bestaat toeval niet.   ( 606)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:56
Re : Tuurlijk Ernest, puur toeval. Helaas bestaat toeval niet.   ( 642)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:59
Re : Misschien ook niet?   ( 711)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:21
Nogmaals, het heeft geen enkele zin. Voorbeeld hoe een moge-   ( 734)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 20:26
Re : Nogmaals, het heeft geen enkele zin. Voorbeeld hoe een moge-   ( 829)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 20:30
Re : Nogmaals, het heeft geen enkele zin. Voorbeeld hoe een moge-   ( 594)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:45
Re : Nogmaals, het heeft geen enkele zin. Voorbeeld hoe een moge-   ( 616)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:44
Hoe kan je zo'n domme reactie geven Ernest..omg..   ( 549)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 23:23
Re : Misschien ook niet?   ( 602)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:43
Re : Misschien ook niet?   ( 663)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:46
Re : Misschien ook niet?   ( 655)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 21:11
Re : Misschien ook niet?   ( 586)
VdeV(Heerenveen) -- 15-01-2013 22:10
Ja, alleen weet niemand de gevolgen   ( 622)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 21:05
Re : Ja, alleen weet niemand de gevolgen   ( 601)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 15-01-2013 21:07
Re : Ja, alleen weet niemand de gevolgen   ( 631)
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 21:19
Re : Ja, alleen weet niemand de gevolgen   ( 592)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 15-01-2013 21:25
  OK 🙂  
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 21:28
Elitair geleuter.   ( 566)
Wim (Oudewater) -- 16-01-2013 01:00
Re : Imposant!   ( 1236)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:11
  LOL 😀  
Wallie (Lelystad) -- 15-01-2013 20:49
Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 1262)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 20:13
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 796)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:15
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 953)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 20:16
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 693)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:21
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 712)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:22
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 705)
Herman (Overloon) -- 15-01-2013 20:19
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 657)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:22
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 606)
Herman (Overloon) -- 15-01-2013 20:25
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 633)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:28
Hangt ervan af   ( 835)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 20:24
Re : Hangt ervan af   ( 563)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:35
Mooi!   ( 665)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 20:39
Re : Nee   ( 544)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:51
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 643)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:20
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 646)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:27
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 574)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:28
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 592)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:36
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 537)
leviathanfd (Heerlen) -- 15-01-2013 20:41
Re : Die ziet er wel dreigend uit ja   ( 577)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 21:05
Op zo'n kaart zit ik niet te wachten   ( 907)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 20:14
Re : Op zo'n kaart zit ik niet te wachten   ( 780)
Ernest (Maassluis) -- 15-01-2013 20:19
Re : Op zo'n kaart zit ik niet te wachten   ( 630)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 20:27
Ik neem het risico graag!   ( 732)
Piet Berger (Simpelveld) ( 169m) -- 15-01-2013 20:37
Re : Ik neem het risico graag!   ( 548)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 20:45