't is vreselijk

Bericht van: Micha (Bodegraven) , 16-01-2013 00:22 

en ik ben niet de eerste vandaag...
Bericht laatst bijgewerkt: 16-01-2013 00:23

GFS18 is een toprun, maar ga nu toch echt slapen   ( 1496)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 15-01-2013 23:39
wat een kou komt er op ons af in uuugkb   ( 1221)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 15-01-2013 23:41
Sja, dit is een ander kaliber van kaart.   ( 1397)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 23:41
Pff..   ( 987)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 23:43
Zeg dat wel ja   ( 1558)
Rachid (Groningen) -- 15-01-2013 23:41
  En dat met een mooi rood azorenhoog 😉  
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 15-01-2013 23:44
Redelijk frisjes   ( 1391)
Rachid (Groningen) -- 15-01-2013 23:45
Bizarre run   ( 1089)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 15-01-2013 23:43
Wordt nèt zo leuk   ( 1602)
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 23:44
Zit nu op mijn blote knieen te hopen dat dit   ( 1048)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 23:45
Re : Ik doe mee... Goede Misericordiae!!.......,   ( 796)
Dick (Eijsden) -- 16-01-2013 00:33
Ik verwacht een zachte uitbijter.   ( 990)
Rachid (Groningen) -- 15-01-2013 23:46
Bij zo'n kaart..Let op; 18+   ( 1536)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 23:47
Even puur voor het contrast.   ( 1232)
Rachid (Groningen) -- 15-01-2013 23:51
Haha, wat ziet dat er nu vreemd uit.   ( 859)
Peter (Borculo) ( 14m) -- 15-01-2013 23:52
  Laat dat geval over een paar maandjes maar aan bod komen 🙂  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 23:53
Dooi om de noordoost   ( 930)
Koen (Wageningen) -- 15-01-2013 23:57
Slechte kaart   ( 901)
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 00:02
LOL! 😋   ( 971)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 23:51
  Doosje tissues erbij? 😉  
Peter (Borculo) ( 14m) -- 15-01-2013 23:53
ja maar wees nou toch eerlijk   ( 892)
Micha (Bodegraven) -- 15-01-2013 23:55
  Je begint er zelfs al van tegen jezelf te praten 😋  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 16-01-2013 00:21
't is vreselijk   ( 751)
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 00:22
complete waanzin...   ( 915)
Rafael (almere-buiten) -- 15-01-2013 23:53
Bijbehorend Tx: -10 (oost) en -5 (west)   ( 914)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 23:55
Dat wordt frisjes op de fiets s'ochtends..   ( 916)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 23:46
Re : Dat wordt frisjes op de fiets s'ochtends..   ( 816)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 23:47
als dit uitkomt gaat hier de vlag uit   ( 850)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 15-01-2013 23:47
Ik dacht even de maximumtemperaturen voor die dag te zien 😀   ( 907)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 23:47
  Altijd het onderste uit de kan hè? 😀  
Jan (Workum, FRL) -- 15-01-2013 23:48
Heb wel eens -30 op zo'n kaartje zien staan t.h.v. Münster   ( 803)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 15-01-2013 23:51
Nee Tx tussen de -9/-3   ( 822)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 23:50
Re : Wordt nèt zo leuk   ( 699)
Mark (Zaanstad) -- 16-01-2013 00:04
Jullie waren gewaarschuwd voor de 12z run, toen werd ik nog   ( 954)
Wim (Oudewater) -- 15-01-2013 23:49
Re : Jullie waren gewaarschuwd voor de 12z run, toen werd ik nog   ( 847)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 15-01-2013 23:51
Iets hoeft niet bewezen te zijn om het een plausibele   ( 808)
Wim (Oudewater) -- 16-01-2013 00:00
  Warme uitbijter? 😀  
Peter (Borculo) ( 14m) -- 15-01-2013 23:50
Nou wil ik het ensemble zien. Daar gaat mijn goede voornemen   ( 815)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 15-01-2013 23:51
De warmste optie van de koudsten..   ( 835)
Wietse (Groningen) -- 15-01-2013 23:53
  GFS18 is weer een echte koude pubrun 🙂  
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 15-01-2013 23:53
België dooi   ( 807)
Niels G ( Geraarsbergen) -- 15-01-2013 23:56