Re : GFS06: zijn er nog mensen die de horizon afspeuren

Bericht van: Wallie (Lelystad) , 16-01-2013 11:11 

Jazeker. Ook hier lijkt het voorlopig goed te gaan, al zit de "wintergrens" iets meer naar het noordoosten. Die "vette" neerslagband van Ierland naar Frankrijk markeert ongeveer die grens.


GFS06: zijn er nog mensen die de horizon afspeuren   ( 2146)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 16-01-2013 11:07
Re : GFS06: zijn er nog mensen die de horizon afspeuren   ( 1301)
Herman (Overloon) -- 16-01-2013 11:09
Re : GFS06: zijn er nog mensen die de horizon afspeuren   ( 1604)
Wallie (Lelystad) -- 16-01-2013 11:11
Boven GB langdurige sneeuwval   ( 1256)
Wietse (Groningen) -- 16-01-2013 11:15
Zou toch mooi zijn als die band   ( 810)
Jim (Voorburg) -- 16-01-2013 11:46
Maandag mogelijk sneeuw uit het oosten   ( 1920)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 16-01-2013 11:15
Och je, maandag overdag nog maar -3C   ( 1268)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 16-01-2013 11:20
Re : Och je, maandag overdag nog maar -3C   ( 1222)
Robin (Tiel) -- 16-01-2013 11:22
  😀 😀  
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 16-01-2013 11:23
  LOOOOL  
Stijn (Brussel) -- 16-01-2013 11:30
  Nog kouder dan vandaag dus 😉  
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:24
Re : Maandag mogelijk sneeuw uit het oosten   ( 1099)
Katya - As (B) ( 74m) -- 16-01-2013 11:22
Het mag hier nu wel eens gaan sneeuwen...   ( 922)
Roy (Sint Maarten) -- 16-01-2013 11:22
+156: nog weer beter dan vorige run   ( 1727)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 16-01-2013 11:22
Wel nog veel slechter dan EC   ( 1460)
Anthony (Rotterdam) -- 16-01-2013 11:27
Inderdaad   ( 1130)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 11:29
  vind ik leuk 🙂  
Stijn (Brussel) -- 16-01-2013 11:29
Re : Wel nog veel slechter dan EC   ( 1021)
Ernest (Maassluis) -- 16-01-2013 11:35
Re : Wel nog veel slechter dan EC   ( 936)
Wallie (Lelystad) -- 16-01-2013 11:40
oostelijker vind ik niet lekker   ( 809)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 16-01-2013 11:58
Ik evenmin.   ( 723)
Jorge (Middelburg) -- 16-01-2013 12:03