Haha, prachtig!

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 16-01-2013 13:38 

Dat zullen de kinderen niet snel vergeten.

Iglo   ( 1472)
Jan (Rijnsburg) -- 16-01-2013 13:36
Haha, prachtig!   ( 908)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 13:38
Re : Haha, prachtig!   ( 697)
Jan (Rijnsburg) -- 16-01-2013 13:42
Ziet er mooi uit hoor! Maak je nog wat foto's als hij af is?   ( 697)
Pascal(ZuidLimburg)(Oirsbeek) -- 16-01-2013 13:39
Re : Ziet er mooi uit hoor! Maak je nog wat foto's als hij af is?   ( 652)
Jan (Rijnsburg) -- 16-01-2013 13:41
Re : Ziet er mooi uit hoor! Maak je nog wat foto's als hij af is?   ( 605)
Pascal(ZuidLimburg)(Oirsbeek) -- 16-01-2013 13:42
Re : Iglo   ( 647)
Mark (Zaanstad) -- 16-01-2013 13:43