Mooi hoor! Heb je nog mooi ijs gezien zonder sneeuw?

Bericht van: Chris vd Bos (Vijfhuizen) , 16-01-2013 15:48 

Dat komend weekend beschaatsbaar kan zijn? Ik heb geen zin om helemaal naar Friesland af te reizen namelijk 😉

Winterfoto's uit Bever   ( 1076)
Kimme (Bever) -- 16-01-2013 15:38
Waar is die dame gebleven Kimme?   ( 929)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 15:41
Kijk maar eens op OT 😉   ( 716)
Kimme (Bever) -- 16-01-2013 15:47
Mooi   ( 634)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 16-01-2013 15:44
Winterfoto's uit het Groene Hart   ( 1042)
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 15:45
Die laatste 3 foto's zijn erg mooi hoor!   ( 585)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 16-01-2013 15:47
  Dank & Goed gezien!  
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 15:50
Mooi hoor! Heb je nog mooi ijs gezien zonder sneeuw?   ( 647)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 16-01-2013 15:48
Jazeker - ik denk het wel   ( 705)
Micha (Bodegraven) -- 16-01-2013 15:53
Re : Jazeker - ik denk het wel   ( 548)
Chris vd Bos (Vijfhuizen) ( -2m) -- 16-01-2013 17:03
Dit jaar weer de 40 km schaatsen bij de Zuid-Holland - Utrec   ( 543)
Roelant (Utrecht-West) -- 16-01-2013 16:21