Gilze Rijen nu -8,6 maar ik zie ook geen -18

Bericht van: Eric, Rotterdam , 16-01-2013 16:37 

komen vannacht.
Actueel nog wel helder in Rotterdam

Verwachte minima komende nacht   ( 2059)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 16:01
Bewolking zou weleens roet in het eten kunnen gooien   ( 1013)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 16-01-2013 16:01
Re : Bewolking zou weleens roet in het eten kunnen gooien   ( 902)
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 16:04
Re : Bewolking zou weleens roet in het eten kunnen gooien   ( 624)
Luc (Kessel Lb) ( 25m) -- 16-01-2013 16:17
Re : Bewolking zou weleens roet in het eten kunnen gooien   ( 607)
Ernest (Maassluis) -- 16-01-2013 16:24
Re : Bewolking zou weleens roet in het eten kunnen gooien   ( 570)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 16-01-2013 16:28
Ik denk ook dat het niet veel gaat afkoelen door bewolking.   ( 670)
Wilber (Ulft) -- 16-01-2013 16:28
Gilze Rijen nu -8,6 maar ik zie ook geen -18   ( 538)
Eric, Rotterdam -- 16-01-2013 16:37
Re : Bewolking zou weleens roet in het eten kunnen gooien   ( 567)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-01-2013 16:33
  Lijken de minima voor vanavond wel.  
Herman (Overloon) -- 16-01-2013 16:03
  Denk ik ook Herman.  
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 16:04
Re : Verwachte minima komende nacht   ( 792)
Roy (Sint Maarten) -- 16-01-2013 16:04
  Voorlopig is het nog bewolkt....  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 16-01-2013 16:06
Ik hou het op de KNMI verwachting   ( 818)
Jorge (Middelburg) -- 16-01-2013 16:06
Re : Ik hou het op de KNMI verwachting   ( 755)
Herman (Overloon) -- 16-01-2013 16:14
En daar werd het -4,2...   ( 588)
Jorge (Middelburg) -- 16-01-2013 16:17
Re : En daar werd het -4,2...   ( 568)
Herman (Overloon) -- 16-01-2013 16:20
Re : Verwachte minima komende nacht   ( 619)
Wilfred (Zwartebroek) -- 16-01-2013 16:07
Het zit potdicht hier, dus hoe moet dat lukken?   ( 771)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 16-01-2013 16:08
Re : Het zit potdicht hier, dus hoe moet dat lukken?   ( 565)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 16-01-2013 16:23
  KNMI meest realistisch denk ik, gezien de bewolking  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 16-01-2013 16:12
  Hier inmiddels alweer -3.3  
Walter (Ridderkerk, NL) -- 16-01-2013 16:12
Gaat wel hard nu. Van +1,3 naar -1 in 15 minuten...   ( 552)
Jorge (Middelburg) -- 16-01-2013 16:26
Re : Gaat wel hard nu. Van +1,3 naar -1 in 15 minuten...   ( 534)
leviathanfd (Heerlen) -- 16-01-2013 16:31