verschillen in temp.

Bericht van: Marco (Hoogkarspel NH) , 16-01-2013 23:26 

Berkhout KNMI station is elke nacht standaard 3 graden kouder dan hier..
is dit waarschijnlijk echt zo of is dat weerstation betrouwbaarder en zou het hier dus ook zo koud zijn?

grond temp of 2m temp   ( 1181)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 16-01-2013 23:16
  2m  
Jan (Workum, FRL) -- 16-01-2013 23:17
Slaap ik nou of.....   ( 1475)
Richard (Spijkenisse) -- 16-01-2013 23:20
Re : Slaap ik nou of.....   ( 880)
Robin (Spijkenisse) -- 16-01-2013 23:22
Re : Slaap ik nou of.....   ( 812)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 16-01-2013 23:23
Dooi? +1   ( 827)
Richard (Spijkenisse) -- 16-01-2013 23:25
Re : Dooi? +1   ( 723)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 16-01-2013 23:26
En dp?   ( 710)
Richard (Spijkenisse) -- 16-01-2013 23:27
Re : Slaap ik nou of.....   ( 617)
Robin (Spijkenisse) -- 16-01-2013 23:33
verschillen in temp.   ( 761)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 16-01-2013 23:26
verschillen in temp.   ( 559)
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 17-01-2013 00:19
  Voorlopig a/d grd super koud.  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 16-01-2013 23:36
Re : Voorlopig a/d grd super koud.   ( 612)
Marco (Hoogkarspel NH) ( -1m) -- 16-01-2013 23:39
  Eindelijk gaan we hier ook zakken. Tact: -6,6  
Jim (Voorburg) -- 16-01-2013 23:38
Temperatuur schiet onderuit nu. Tact: -8,5   ( 653)
Jim (Voorburg) -- 17-01-2013 00:21