Tijdelijk boven 0 op dinsdag

Bericht van: CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) , 17-01-2013 07:44 

Maar dauwpunten blijven overal negatief, dus het zal niet zo veel uitmaken. Overigens, voor die termijn kan het nog genoeg veranderen..
Buien Blijven Boeien

EC00z +120: beetje eng.   ( 1940)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 17-01-2013 07:43
Tijdelijk boven 0 op dinsdag   ( 1097)
CornĂ© (Amsterdam, Bijlmer-Centrum) ( -2m) -- 17-01-2013 07:44
Prima juist voor schaatsers midden en zuiden NL   ( 1050)
sebastiaan (bussum) -- 17-01-2013 07:59
+3 / +4C zit niemand op te wachten..   ( 808)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 17-01-2013 08:06
Ik dus wel   ( 779)
sebastiaan (bussum) -- 17-01-2013 08:09
Re : Ik dus wel   ( 733)
Eric, Rotterdam -- 17-01-2013 08:13
Deels gesmolten sneeuw die weer aanvriest?   ( 776)
Harro (Winsum Gn) -- 17-01-2013 08:13
Prima juist is mijn ervaring   ( 735)
sebastiaan (bussum) -- 17-01-2013 08:16
Re : Prima juist is mijn ervaring   ( 661)
Waldo (Arnhem) -- 17-01-2013 08:19
Zou kunnen   ( 595)
sebastiaan (bussum) -- 17-01-2013 08:23
Re : Prima juist is mijn ervaring   ( 544)
Harro (Winsum Gn) -- 17-01-2013 08:46
Is mijn ervaring ook   ( 571)
Justin (noordeloos) ( -2m) -- 17-01-2013 08:23
Re : EC00z +120: beetje eng.   ( 847)
Waldo (Arnhem) -- 17-01-2013 08:05