Nogal wat sneeuw volgens Ec.

Bericht van: Guus (Drachten) , 17-01-2013 09:09 



Tn/Tx EC00z-oper, midden-NL   ( 1849)
Robin (Tiel) -- 17-01-2013 08:39
Re : Tn/Tx EC00z-oper, midden-NL   ( 1132)
Waldo (Arnhem) -- 17-01-2013 08:42
Re : Tn/Tx EC00z-oper, midden-NL   ( 1034)
Maurice (Winsum) -- 17-01-2013 08:42
Zit er nog wat neerslag in? GFS maandag 3 tot 9 cm   ( 1349)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 17-01-2013 08:52
Re : Zit er nog wat neerslag in? GFS maandag 3 tot 9 cm   ( 983)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 08:54
Re : Zit er nog wat neerslag in? GFS maandag 3 tot 9 cm   ( 965)
Robin (Tiel) -- 17-01-2013 08:56
  en Friesland hopelijk ook  
Stijn (Brussel) -- 17-01-2013 08:58
Re : en Friesland hopelijk ook   ( 721)
Harro (Winsum Gn) -- 17-01-2013 09:15
GFS-oper: +180 hr bijna strenge vorst overdag   ( 1746)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 17-01-2013 08:54
Re : GFS-oper: +180 hr bijna strenge vorst overdag   ( 995)
Waldo (Arnhem) -- 17-01-2013 08:57
GFS is deze ochtend echt bitterkoud   ( 1039)
Jan Gerke (Damwoude) -- 17-01-2013 09:00
Re : GFS is deze ochtend echt bitterkoud   ( 924)
Geert (Lier) -- 17-01-2013 09:03
Enkel van toepassing bij heldere nachten   ( 772)
Guy (Nijlen, Kempen) -- 17-01-2013 09:16
ok, thx.   ( 641)
Geert (Lier) -- 17-01-2013 09:18
Re : GFS-oper: +180 hr bijna strenge vorst overdag   ( 784)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 09:08
Re : GFS-oper: +180 hr bijna strenge vorst overdag   ( 734)
Mark (Zaanstad) -- 17-01-2013 09:16
1987: een brutale koudetransport   ( 768)
Geert (Lier) -- 17-01-2013 09:25
  Nogal wat sneeuw volgens Ec.  
Guus (Drachten) -- 17-01-2013 09:09
  Dat ziet er al meer vertrouwd uit voor W-Belgiê  
Gert (S-L-Houtem in O-Vl) -- 17-01-2013 09:13