Re : Hoi Harry, waar ga je (kun je) schaatsen?

Bericht van: Francien (Sint Nicolaasga) , 17-01-2013 09:40 


Temperatuur valt tegen.   ( 1234)
Mario Merksem -- 17-01-2013 09:10
Hier niet eens matige vorst   ( 865)
Luc (Kessel Lb) ( 25m) -- 17-01-2013 09:12
Re : Hier niet eens matige vorst   ( 692)
Mario Merksem -- 17-01-2013 09:15
Het hele continent ligt vol met bewolking.   ( 834)
Tim (Bergen op Zoom) -- 17-01-2013 09:17
Toch is de bewolking niet dik.   ( 859)
Harry (Echtenerbrug) -- 17-01-2013 09:20
Hier al opklaringen   ( 719)
Jan Gerke (Damwoude) -- 17-01-2013 09:24
Terschelling nu het koudst 🙂   ( 1097)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 09:27
Ernest is verdacht stil 🙂   ( 729)
Nathan (ZO Azie/Oceanie) ( 1m) -- 17-01-2013 09:30
Re : Terschelling nu het koudst 🙂   ( 598)
Marcator (Aduard) -- 17-01-2013 09:49
Re : Hier al opklaringen   ( 757)
Harry (Echtenerbrug) -- 17-01-2013 09:28
  Re : Hoi Harry, waar ga je (kun je) schaatsen?  
Francien (Sint Nicolaasga) -- 17-01-2013 09:40
Re : Hoi Harry, waar ga je (kun je) schaatsen?   ( 711)
Harry (Echtenerbrug) -- 17-01-2013 09:58
  klopt, hier ook af en toe een gaatje.  
Eric, Rotterdam -- 17-01-2013 09:42
Het aanvoergebied is ook niet koud   ( 627)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 17-01-2013 09:46