Mooi, op het Nannewiid hoorde je het ijs zingen.

Bericht van: Harry (Echtenerbrug) , 17-01-2013 16:31 

Prachtig geluid,dat zal jij niet gehoord hebben op de sloot.

Wederom prachtig schaatsweer🙂   ( 2232)
Harry (Echtenerbrug) -- 17-01-2013 16:10
Zo! Best druk daar! Hier nog even wachten.   ( 1719)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 17-01-2013 16:15
Re : Zo! Best druk daar! Hier nog even wachten.   ( 960)
Chris (Den Haag, ZH) -- 17-01-2013 16:28
Tankenberg (koepeltje).   ( 1336)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 17-01-2013 16:34
Re : Zo! Best druk daar! Hier nog even wachten.   ( 749)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 17-01-2013 16:40
Hier kan je makkelijk op de slootjes, ondanks dat er sneeuw   ( 821)
Wim (Oudewater) -- 17-01-2013 16:33
Re : Hier kan je makkelijk op de slootjes, ondanks dat er sneeuw   ( 751)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 17-01-2013 16:41
Re : Zo! Best druk daar! Hier nog even wachten.   ( 772)
Rutger (Meppel) -- 17-01-2013 16:40
Re : Zo! Best druk daar! Hier nog even wachten.   ( 720)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 17-01-2013 16:44
Re : Zo! Best druk daar! Hier nog even wachten.   ( 681)
Rutger (Meppel) -- 17-01-2013 16:50
Re : Wederom prachtig schaatsweer🙂   ( 985)
Albert (Akmarijp) -- 17-01-2013 16:16
  Re :vraagje uploaden flimpje youtube naar weerwoord  
Albert (Akmarijp) -- 17-01-2013 16:18
Re :vraagje uploaden flimpje youtube naar weerwoord   ( 852)
leviathanfd (Heerlen) -- 17-01-2013 16:20
Re :vraagje uploaden flimpje youtube naar weerwoord   ( 787)
Albert (Akmarijp) -- 17-01-2013 16:23
  Re : Schaatsfilmpje Blaugerzen  
Albert (Akmarijp) -- 17-01-2013 16:26
  waanzinnig mooi !  
Chris (Den Haag, ZH) -- 17-01-2013 16:29
Mooi, op het Nannewiid hoorde je het ijs zingen.   ( 923)
Harry (Echtenerbrug) -- 17-01-2013 16:31
Re : Mooi, op het Nannewiid hoorde je het ijs zingen.   ( 786)
Albert (Akmarijp) -- 17-01-2013 16:36
Hier al geruime tijd lichte sneeuw   ( 800)
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 17-01-2013 16:30
Hier blijven we nu achter, 't ijs kraakt nog steeds, geen of   ( 1066)
Theo (Buren Ameland) -- 17-01-2013 16:47
Hier nu 6cm ijs   ( 879)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 17:11
Wordt er niet meer gewerkt in Nederland?   ( 846)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 17-01-2013 16:51
Re : Wordt er niet meer gewerkt in Nederland?   ( 776)
Albert (Akmarijp) -- 17-01-2013 16:55
Re : Wederom prachtig schaatsweer🙂   ( 684)
Bert(Apeldoorn) -- 17-01-2013 17:33