Neeeeeeeeeeeee!!!

Bericht van: Richard (Spijkenisse) , 17-01-2013 20:20 

Ik kijk uit naar zondag. Er gaat zo'n 4 cm sneeuw vallen in de regio met temperaturen rond -5.😀


ik ga zondag naar ajax-feyenoord en heb tegen een vriend gezegt dat er haast geen sneeuw gaat vallen waar hij zo bang voor is 😀
Bericht laatst bijgewerkt: 17-01-2013 20:22

Kies uw DMO-lokatie   ( 2170)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 17-01-2013 20:11
Nu is het wel mooi geweest zeg...   ( 1504)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 17-01-2013 20:12
Re : Nu is het wel mooi geweest zeg...   ( 1001)
erik(Groningen) -- 17-01-2013 20:15
bah   ( 923)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 17-01-2013 20:17
Re : bah   ( 752)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 17-01-2013 20:23
Eens!   ( 900)
Micha (Bodegraven) -- 17-01-2013 20:19
Hier nu 2 dagen strak blauw overdag...   ( 790)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 17-01-2013 20:25
  Koud? neee bittttttttter koud! 😀  
Richard (Spijkenisse) -- 17-01-2013 20:13
Re : Koud? neee bittttttttter koud! 😀   ( 1099)
Jim (Voorburg) -- 17-01-2013 20:17
  Ik doe dan hardloopwedstrijdje 🙂 Dat wordt wat !  
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 17-01-2013 20:17
Neeeeeeeeeeeee!!!   ( 1090)
Richard (Spijkenisse) -- 17-01-2013 20:20
Re : Neeeeeeeeeeeee!!!   ( 839)
Jim (Voorburg) -- 17-01-2013 20:27
Re : Neeeeeeeeeeeee!!!   ( 706)
Richard (Spijkenisse) -- 17-01-2013 20:31
Re : Neeeeeeeeeeeee!!!   ( 669)
Robert (Helmond) -- 17-01-2013 20:30
Re : Neeeeeeeeeeeee!!!   ( 661)
Roelant (Utrecht-West) -- 17-01-2013 20:32
Re : Koud? neee bittttttttter koud! 😀   ( 663)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 20:35
Grunn -14 volgende week zondag.   ( 1514)
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 20:15
  Wut? -15 als Tmax? 😀  
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 17-01-2013 20:26
Re : Wut? -15 als Tmax? 😀   ( 815)
erik(Groningen) -- 17-01-2013 20:32
Re : Wut? -15 als Tmax? 😀   ( 754)
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 20:33
Re : Wut? -15 als Tmax? 😀   ( 724)
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 20:32
Lekker koud!   ( 1928)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 17-01-2013 20:17
Deze is ook wel lekker:   ( 1019)
Stefan (Winsum) -- 17-01-2013 20:23
Volgende week een paar keer -10 en zondag -13   ( 888)
Jorge (Middelburg) -- 17-01-2013 20:28