Re : Effect van sneeuw destijds

Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 17-01-2013 21:32 

Dat scheelt een slok op een borrel natuurlijk, echter zonder sneeuwdek waren de minima en maxima ook niet zo laag geweest. Het blijft een benadering.

Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 2030)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 20:02
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 1517)
Kimme (Bever) -- 17-01-2013 20:03
  Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.  
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 20:04
Stukje MC over E-tocht: Volgende week nog niet.   ( 1312)
Ludger Boerrigter (Wageningen) -- 17-01-2013 20:07
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 1037)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 17-01-2013 20:08
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 950)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 20:12
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 967)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 17-01-2013 22:36
Het moet vooral 's nachts kouder worden   ( 1139)
Ronald (Groningen) -- 17-01-2013 20:03
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 1125)
Waldo (Arnhem) -- 17-01-2013 20:03
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 1002)
Theo (Venlo) -- 17-01-2013 20:03
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 955)
erik(Groningen) -- 17-01-2013 20:04
Ik denk dat hier hier toch iets te negatief is   ( 1167)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 17-01-2013 20:04
Re : Ik denk dat hier hier toch iets te negatief is   ( 933)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 20:10
Re : Ik denk dat hier hier toch iets te negatief is   ( 867)
Ernest (Maassluis) -- 17-01-2013 20:14
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 858)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 17-01-2013 20:14
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 797)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 20:20
Re : Dennis Wilt: Elfstedentocht nog heel ver weg.   ( 721)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 17-01-2013 20:27
Niet meer dan zo'n 75 Hellmannen in L'warden t/m zondag 27-1   ( 1021)
Jan Yb (Workum, FRL) -- 17-01-2013 20:16
Re : Niet meer dan zo'n 75 Hellmannen in L'warden t/m zondag 27-1   ( 972)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 17-01-2013 20:18
Re : Niet meer dan zo'n 75 Hellmannen in L'warden t/m zondag 27-1   ( 873)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 20:25
Re : Niet meer dan zo'n 75 Hellmannen in L'warden t/m zondag 27-1   ( 855)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 17-01-2013 20:33
Feb '85 nog op oud ijs?   ( 885)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 20:34
Volgens vaders was het ijs helemaal weg   ( 811)
Jan Yb (Workum, FRL) -- 17-01-2013 20:38
Re : Volgens vaders was het ijs helemaal weg   ( 830)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 20:43
Re : Volgens vaders was het ijs helemaal weg   ( 702)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 21:48
Poging tot antwoord   ( 1005)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 17-01-2013 21:09
Bedankt Ben   ( 729)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 21:14
Effect van sneeuw destijds   ( 929)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 17-01-2013 21:20
Re : Effect van sneeuw destijds   ( 817)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 21:32
Volgens m'n oude vader... 😉   ( 717)
Jan Yb (Workum, FRL) -- 17-01-2013 21:35
Re : Effect van sneeuw destijds   ( 666)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 21:43
Re : Niet meer dan zo'n 75 Hellmannen in L'warden t/m zondag 27-1   ( 694)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 20:40
Hellmann en vorstperiode tocht '97   ( 1198)
Jan (Workum, FRL) -- 17-01-2013 20:36
75 Hellmannen is het punt niet   ( 909)
Cees-Rotterdam -- 17-01-2013 20:23
Re : 75 Hellmannen is het punt niet   ( 763)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 17-01-2013 20:34
Re : 75 Hellmannen is het punt niet   ( 709)
erik(Groningen) -- 17-01-2013 20:42
  Gewoon schaatsen op de Hofvijver is al mooi genoeg !  
Chris (Den Haag, ZH) -- 17-01-2013 20:19
Hoe zorg je ervoor dat 1 milj. toesch. niet op het ijs gaan   ( 758)
Ronald (Groningen) -- 17-01-2013 20:41
Re : Hoe zorg je ervoor dat 1 milj. toesch. niet op het ijs gaan   ( 726)
erik(Groningen) -- 17-01-2013 20:45