Re : Iets anders aan de hand denk ik

Bericht van: erik(Groningen) , 17-01-2013 22:05 


Ik denk dat er warm water door deze grachten stroomt vanuit het riool of industrie?


Klinkt best aannemelijk.

Pluim NO   ( 2493)
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 21:52
Re : Pluim NO   ( 1046)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 21:52
Als de control uitkwam komt de E-tocht er in ieder geval!   ( 1103)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 17-01-2013 21:52
Re : Oh nee... Over een week liefst 25 graden spreiding!   ( 1206)
RemcoF (Amstelveen) -- 17-01-2013 21:53
Wat een luxe mensen   ( 900)
Wietse (Groningen) -- 17-01-2013 21:56
  Al op de 31e dooi 🙁 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 17-01-2013 21:53
Re : Ik zeg het je: W13 is een grote domper zo   ( 1011)
RemcoF (Amstelveen) -- 17-01-2013 21:57
Sneeuwval NO   ( 1687)
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 21:54
Re : Sneeuwval NO   ( 1123)
Theo (Venlo) -- 17-01-2013 21:55
Dat moet je altijd met het weer   ( 947)
Rachid (Groningen) -- 17-01-2013 21:56
  Laten we het dan maar hopen, ben toe aan witheid 🙂 !  
Tjalling (Groningen) -- 17-01-2013 22:00
Wow   ( 993)
Naut (Meppel) -- 17-01-2013 21:55
OT: Grachten Groningen nog steeds niet "dicht"   ( 1051)
Tjalling (Groningen) -- 17-01-2013 21:55
Re : OT: Grachten Groningen nog steeds niet "dicht"   ( 922)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 21:56
Re : OT: Grachten Groningen nog steeds niet "dicht"   ( 824)
Alfred (Groningen) -- 17-01-2013 22:12
Iets anders aan de hand denk ik   ( 992)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 17-01-2013 21:58
Re : Iets anders aan de hand denk ik   ( 835)
erik(Groningen) -- 17-01-2013 22:05
Vroeger wel...   ( 812)
Marcator (Aduard) -- 17-01-2013 22:05
Re : Iets anders aan de hand denk ik   ( 841)
Alfred (Groningen) -- 17-01-2013 22:16
Re : Iets anders aan de hand denk ik   ( 710)
Jan Roelf (Eeserveen Dr) -- 17-01-2013 22:28
Re : Pluim ZW   ( 1550)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 21:55
Blijven geloven 😀   ( 929)
Richard (Spijkenisse) -- 17-01-2013 22:04
Re : Blijven geloven 😀   ( 841)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 22:09
Re : Blijven geloven 😀   ( 720)
Richard (Spijkenisse) -- 17-01-2013 22:12
Re : Blijven geloven 😀   ( 717)
Robin (Spijkenisse) -- 17-01-2013 22:16
Re : Blijven geloven 😀   ( 733)
Richard (Spijkenisse) -- 17-01-2013 22:20