Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re : met 2 graden vorst gaan we het niet redden
Bericht van: Richard (Gouda) , 18-01-2013 07:26
Valt inderdaad tegen. Veel te veel bewolking om het een beetje fatsoenlijk te laten vriezen. Helaes pindakaas....
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
Ensembles vanaf donderdag dooi
(
1863)
alexander (Wortegem - Petegem)
(
67m)
-- 18-01-2013 07:16
Re : Ensembles vanaf donderdag dooi
(
1006)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 18-01-2013 07:23
met 2 graden vorst gaan we het niet redden
(
975)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 18-01-2013 07:24
Re : met 2 graden vorst gaan we het niet redden
(
829)
Richard (Gouda) -- 18-01-2013 07:26
Re : met 2 graden vorst gaan we het niet redden
(
536)
Robin (Spijkenisse) -- 18-01-2013 08:22
Re : met 2 graden vorst gaan we het niet redden
(
527)
Richard (Gouda) -- 18-01-2013 08:37
Absolute onzin: GFS ensemble veel beter dan gisteren
(
696)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 18-01-2013 08:23