Nu die voor midden Nederland

Bericht van: Jurgen (Berghem) , 18-01-2013 12:24 

Oper vanaf woensdag/donderdag toch 1 van de zachtste leden in het ensemble.

D'ont give up, it's just the weight of the world

Nu die voor midden Nederland   ( 2746)
Jurgen (Berghem) -- 18-01-2013 12:24
Top!   ( 1221)
Maurits (Leeuwarden) -- 18-01-2013 12:27
Re : Top!   ( 1020)
Albert (Akmarijp) -- 18-01-2013 12:31
Even de leden bekeken   ( 1767)
Anthony (Rotterdam) -- 18-01-2013 12:29
GFS240u gemiddeld   ( 1744)
sebastiaan (bussum) -- 18-01-2013 12:35
Voorbeeld lid 6   ( 1385)
Anthony (Rotterdam) -- 18-01-2013 12:38
  Absolute horror  
Rick (Roermond) ( 27m) -- 18-01-2013 12:41
Re : Even de leden bekeken   ( 1479)
Jurgen (Berghem) -- 18-01-2013 12:36
Nuance   ( 986)
Anthony (Rotterdam) -- 18-01-2013 12:42
Niet vrolijk van? Prima ensemble hoor!   ( 694)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 18-01-2013 13:33
Re : Niet vrolijk van? Prima ensemble hoor!   ( 639)
Martijn(Stellendam) -- 18-01-2013 14:05