[...]
Mijn God... Ik krijg steeds meer het idee dat veel mensen hier juist gefrustreerd raken van winterweer. Ik niet hoor. Deze winterse periode presteert hier tot nu toe naar verwachting; alleen wat betreft zonuren is het hier één grote domper. En ja, dat laatste vind ik erg jammer.

( 1801)
( 1604)
( 1319)
( 930)
( 910)
( 871)
( 859)
( 771)
( 812)
( 788)
( 989)