[...]
Mijn God... Ik krijg steeds meer het idee dat veel mensen hier juist gefrustreerd raken van winterweer. Ik niet hoor. Deze winterse periode presteert hier tot nu toe naar verwachting; alleen wat betreft zonuren is het hier één grote domper. En ja, dat laatste vind ik erg jammer.

( 1802)
( 1604)
( 1320)
( 931)
( 910)
( 872)
( 861)
( 772)
( 815)
( 789)
( 990)