Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Hier wel.
Bericht van: Younes (Zoetermeer) , 18-01-2013 17:43
Net nog geschaatst bij Van Tuylpark.Getest door de ijsmeester.
Quote selectie
Bericht laatst bijgewerkt: 18-01-2013 17:45
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
In Utrecht (nog) geen sprake van schaatsijs
(
1706)
Oud-Gebruiker <ID-647>
(
7m)
-- 18-01-2013 17:23
Wageningen ook nog niet
(
1057)
Gerben (Epe)
(
15m)
-- 18-01-2013 17:24
Re : Wageningen ook nog niet
(
1018)
Rutger (Meppel) -- 18-01-2013 17:28
2.5 cm is onderschat.
(
800)
Gert (Wageningen) -- 18-01-2013 17:55
Als het wel kan een prachtige schaatsplek.
(
798)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 18-01-2013 19:44
Hier grofweg hetzelfde beeld
(
901)
Roeland (Deurne - NL) -- 18-01-2013 17:24
Hier wordt sneeuw geveegd
(
865)
Anthony (Rotterdam) -- 18-01-2013 17:32
In het Westland is ook nog geen sprake van Schaatsijs
(
896)
Rob (Westland) -- 18-01-2013 17:32
Link Schipluiden
(
953)
Rob (Westland) -- 18-01-2013 17:36
Hier wel.
(
1206)
Younes (Zoetermeer) -- 18-01-2013 17:43
Re : Hier wel.
(
740)
Rob (Westland) -- 18-01-2013 17:57
De Zwet ligt voor een deel nog open
(
756)
Sietse (Den Haag) -- 18-01-2013 18:41
Re : De Zwet ligt voor een deel nog open
(
737)
Rob (Westland) -- 18-01-2013 19:10
Re : In Heerenveen 4 cm op de vaart
(
727)
VdeV(Heerenveen) -- 18-01-2013 18:59
Ik heb vandaag bij Avenhorn op natuurijs geschaatst.
(
783)
Hans (Diemen)
(
-1m)
-- 18-01-2013 19:09