+1

Bericht van: Niels G ( Geraarsbergen) , 18-01-2013 21:31 


Eerste ijsdag 🙂   ( 1234)
Bart (Veurne) -- 18-01-2013 21:02
denk je dat er nog sneeuw komt?   ( 1158)
stevie waregem -- 18-01-2013 20:59
Re : denk je dat er nog sneeuw komt?   ( 1197)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:02
  😀 😀 😀  
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 18-01-2013 21:03
  😀  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 18-01-2013 21:03
😀 😀   ( 640)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 18-01-2013 21:28
Enorm sneeuwgebied tegen de grens nu.   ( 1466)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 18-01-2013 21:10
Kan ons niet meer missen   ( 921)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 18-01-2013 21:13
  gaat nog inkakken  
Niels G ( Geraarsbergen) -- 18-01-2013 21:20
We gaan in VL dat lelijk woord toch ook niet beginnen   ( 869)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 18-01-2013 21:24
Re : We gaan in VL dat lelijk woord toch ook niet beginnen   ( 803)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-01-2013 21:26
Re : We gaan in VL dat lelijk woord toch ook niet beginnen   ( 730)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:26
wat prefeer jij dan ?   ( 735)
Niels G ( Geraarsbergen) -- 18-01-2013 21:26
Re : wat prefeer jij dan ?   ( 717)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-01-2013 21:27
Ik prefereer inzakken of oplossen boven inschijten   ( 753)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 18-01-2013 21:30
  +1  
Niels G ( Geraarsbergen) -- 18-01-2013 21:31
  Hier gewoon in poepen.  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 18-01-2013 21:35
Zolang je schrijft   ( 691)
Jorge (Middelburg) -- 18-01-2013 21:35
De reden van het inzakken is ook de reden dat het   ( 804)
Jorge (Middelburg) -- 18-01-2013 21:23
Re : De reden van het inzakken is ook de reden dat het   ( 759)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:25
Re : Enorm sneeuwgebied tegen de grens nu.   ( 876)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:13
Bethune en Lillers lichte sneeuw   ( 1016)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:21
  ook duidelijk te zien op radar wetteronline  
antoine(Haasdonk) -- 18-01-2013 21:29
Re : denk je dat er nog sneeuw komt?   ( 852)
Mario Merksem -- 18-01-2013 21:11
Re : denk je dat er nog sneeuw komt?   ( 892)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:15
Hier de zesde ijsdag op een rij 🙂   ( 785)
Jan Gerke (Damwoude) -- 18-01-2013 21:17
Re : Hier de zesde ijsdag op een rij 🙂   ( 767)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-01-2013 21:21
Hier vier op een rij   ( 735)
Jan (Workum, FRL) -- 18-01-2013 21:24
Hier ook zes.   ( 694)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 18-01-2013 21:27
Camera in de aanslag Joachim   ( 627)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 18-01-2013 21:36
kweenie..   ( 659)
joachim (Oost-Vlaanderen) -- 18-01-2013 21:40
Re : Hier de vijfde ijsdag op een rij 🙂   ( 672)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 18-01-2013 21:28
Schettens zevende op rij   ( 611)
Jan Yb (Workum, FRL) -- 18-01-2013 21:51