Re : da is een heel goeie pluim

Bericht van: Douwe (Leeuwarden, Frl.) , 18-01-2013 22:23 

Waar zit het verschil dan wel in volgens jou? Misschien heb jij een lang door de bocht antwoord? 🙂

[...]

Nou Douwe, dat is wel erg kort door de bocht hoor. Dat zou betekenen dat GFS geen waarde heeft en dat is zeker niet het geval.

De pluim!   ( 2954)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 18-01-2013 21:39
Re : De pluim!   ( 1180)
Chris (Den Haag, ZH) -- 18-01-2013 21:37
  Doe mij de control maar 😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 18-01-2013 21:37
Mooi, lekker koud tot op het eind.   ( 1234)
Herman (Overloon) -- 18-01-2013 21:37
waanzinnige winter   ( 1318)
Chris (Den Haag, ZH) -- 18-01-2013 21:39
Re : waanzinnige winter   ( 1106)
Herman (Overloon) -- 18-01-2013 21:41
Re : waanzinnige winter   ( 854)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 18-01-2013 21:48
  Tussenstand hellmannen, iemand?  
Eric (Oenkerk) -- 18-01-2013 21:50
Re : Tussenstand hellmannen, iemand?   ( 786)
Chris (Den Haag, ZH) -- 18-01-2013 22:26
  Dank je Chris!  
Eric (Oenkerk) -- 18-01-2013 23:06
Waanzinnige winter... niet helemaal.   ( 729)
Harmen (Aldegea-W.) -- 18-01-2013 22:14
Die verdient een dikke pluim! 🙂   ( 1148)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-01-2013 21:37
da is een heel goeie pluim   ( 1065)
stevie waregem -- 18-01-2013 21:38
Re : da is een heel goeie pluim   ( 863)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-01-2013 21:42
Re : da is een heel goeie pluim   ( 725)
Bert-Jan (Tholen) ( -1m) -- 18-01-2013 21:52
Re : da is een heel goeie pluim   ( 682)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 18-01-2013 22:23
Re : De pluim!   ( 922)
Roel(Ruinerwold) -- 18-01-2013 21:38
Mooie pluim, maar zeker niet eensgezind   ( 1160)
Jim (Voorburg) -- 18-01-2013 21:40
Re : Mooie pluim, maar zeker niet eensgezind   ( 943)
Jurgen (Berghem) -- 18-01-2013 21:41
Re : Mooie pluim, maar zeker niet eensgezind   ( 913)
Marc Apeldoorn -- 18-01-2013 21:43
1 GFS-je dus   ( 856)
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 18-01-2013 21:46
Re : Mooie pluim, maar zeker niet eensgezind   ( 812)
Erik (Veendam) -- 18-01-2013 21:44
Re : Mooie pluim, maar zeker niet eensgezind   ( 777)
Robin (Spijkenisse) -- 18-01-2013 21:44
Oper keurig in de pluim 🙂   ( 961)
Jan Gerke (Damwoude) -- 18-01-2013 21:41
Re : Oper keurig in de pluim 🙂   ( 1052)
Harry (Echtenerbrug) -- 18-01-2013 21:43
  Lijkt erg veel op de GFS-pluim van gisteren trouwens  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 18-01-2013 21:44
Dat valt mee! Ik had al bijna de moed opgegeven   ( 949)
Wilfried (Amsterdam-Westerpark) -- 18-01-2013 21:41
Dertig procent is kouder dan de koudste GFS-leden 😕   ( 860)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 18-01-2013 21:52
De twee ensemble -gemiddeldes   ( 770)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 18-01-2013 21:58
Het wordt nooit meer warm!   ( 800)
Kimme (Bever) -- 18-01-2013 21:54