Re : Ik had graag wat meer sneeuw gezien

Bericht van: Wallie (Lelystad) , 19-01-2013 10:04 

Ik weet dat jullie daar je best doen Vincenzo. De stellingen bij de Vleutense Wetering worden vanaf woensdag in gereedheid gebracht voor volgend weekend 🙂

15-daagse Midden-Nederland Prima   ( 2129)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 19-01-2013 09:58
Re : 15-daagse Midden-Nederland Prima   ( 1120)
Maurice (Winsum) -- 19-01-2013 09:58
  Lokaal wel ja. ctrl F5 doet dan wonderen 🙂  
Wallie (Lelystad) -- 19-01-2013 10:02
  waar kan ik 1 control bestellen tot de 29e?  
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 19-01-2013 09:59
NO'en nog mooier   ( 1749)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 19-01-2013 10:00
  Ik zie niets?  
Erik (Veendam) -- 19-01-2013 10:01
  Nu wel  
Emil (Groningen) ( 5m) -- 19-01-2013 10:02
  Hij is koud!  
Erik (Veendam) -- 19-01-2013 10:02
Tot en met volgend weekend dik onder nul   ( 823)
Erik (Veendam) -- 19-01-2013 10:04
  Benieuwd naar GFS 06Z  
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-01-2013 10:11
Tot en met volgend weekend dik in de winter...   ( 743)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 19-01-2013 10:14
Ik had graag wat meer sneeuw gezien   ( 895)
Wallie (Lelystad) -- 19-01-2013 10:00
Re : Ik had graag wat meer sneeuw gezien   ( 840)
Jef (Zolder, Limburg) ( 41m) -- 19-01-2013 10:02
Re : Ik had graag wat meer sneeuw gezien   ( 625)
Wallie (Lelystad) -- 19-01-2013 10:04
strategisch plan   ( 549)
Stijn (Herentals, Antwerpse Kempen) -- 19-01-2013 10:17
Nou, hier tendeert het naar 15-16 dagen sneeuwdek   ( 634)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 10:16
Re : 15-daagse Midden-Nederland Prima   ( 834)
Jordi (Utrecht/Ruurlosebroek) -- 19-01-2013 10:01
Re : 15-daagse Midden-Nederland Prima   ( 749)
Robin (Spijkenisse) -- 19-01-2013 10:03
15-daagse Zuid Westen Prima   ( 836)
Richard (Spijkenisse) -- 19-01-2013 10:05
Re : 15-daagse Zuid Westen Prima   ( 653)
Robin (Spijkenisse) -- 19-01-2013 10:10
Vanaf dinsdag wel dooi hoor!   ( 761)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 10:11
Hahah ik dacht al 😀   ( 635)
Richard (Spijkenisse) -- 19-01-2013 10:13
  ZO flauw dat het weerleuk is.  
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 10:16
Re : ZO flauw dat het weerleuk is.   ( 560)
Richard (Spijkenisse) -- 19-01-2013 10:18
echte verzachting blijft toch rond dag 10   ( 688)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 19-01-2013 10:16
Re : echte verzachting blijft toch rond dag 10   ( 671)
Dieter Lombaert (Asse) ( 220m) -- 19-01-2013 10:23
En na dat eurohoog dan?   ( 606)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 10:24
😀 Na dat eurohoog komt de beer   ( 614)
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 19-01-2013 10:27
Hij is mooi 🙂   ( 594)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 19-01-2013 10:22