Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?

Bericht van: Kimme (Bever) , 19-01-2013 11:18 

Het is gewoonweg winterweer geniet nou toch eens man!

Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 1968)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 19-01-2013 10:53
De cijfers van de winter tot op heden   ( 1332)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 19-01-2013 10:54
Re : De cijfers van de winter tot op heden   ( 773)
Ernest (Maassluis) -- 19-01-2013 11:54
Re : De cijfers van de winter tot op heden   ( 824)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 19-01-2013 12:03
Niet doen Sjoerd! Kop omhoog houden!   ( 739)
Dimitri (Oostende) -- 19-01-2013 12:15
Re : flauw   ( 718)
Ernest (Maassluis) -- 19-01-2013 12:43
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 1203)
Bert(Apeldoorn) -- 19-01-2013 10:57
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 1117)
Jurgen (Berghem) -- 19-01-2013 11:03
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 1054)
Roelant (Utrecht-West) -- 19-01-2013 11:05
  telegraaf al gelezen ? 😀  
Ronald (Oak Creek Wisconsin) -- 19-01-2013 11:13
Je bed uit, maar ben je ook wakker?   ( 976)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 11:14
Re : Je bed uit, maar ben je ook wakker?   ( 786)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 19-01-2013 11:32
Re : Je bed uit, maar ben je ook wakker?   ( 711)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 11:53
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 882)
Kimme (Bever) -- 19-01-2013 11:18
Er is wel even dooidreiging rond maandag/dinsdag.   ( 875)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 19-01-2013 11:22
Jou mening is een hee andere!   ( 787)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 11:29
Maar ik ben dan ook heel allergisch voor smeltende sneeuw 😀   ( 756)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 19-01-2013 11:36
Nee Sjoerd, niet je eigen woonplaats.   ( 875)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 11:23
Re : Nee Sjoerd, niet je eigen woonplaats.   ( 1281)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 19-01-2013 11:46
Re : Nee Sjoerd, niet je eigen woonplaats.   ( 712)
Jorge (Middelburg) -- 19-01-2013 12:13
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 810)
Ernest (Maassluis) -- 19-01-2013 11:39
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 795)
Sjoerd (Leiden centrum) ( 13m) -- 19-01-2013 11:58
Re : Gaat de winter als een nachtkaars uit in het westen?   ( 708)
Ernest (Maassluis) -- 19-01-2013 12:50