Deze run lijkt wel wat beter uit te pakken, noordelijke

Bericht van: Wim (Oudewater) , 19-01-2013 11:34 

ligging van de depressie zou wel iets zuidelijker mogen worden
Don't be pushed by your problems, be led by your dreams!

GFS06Z: beter medio volgende week   ( 1986)
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-01-2013 11:15
Ja zeg, en twee dagen geleden was er al een WC!   ( 1263)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 19-01-2013 11:17
Re : Ja zeg, en twee dagen geleden was er al een WC!   ( 992)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 19-01-2013 11:21
Ik snap ook die paniek en ontevredenheid niet.   ( 1320)
Seppie (Buren GLD.) -- 19-01-2013 11:25
Re : Ik snap ook die paniek en ontevredenheid niet.   ( 934)
Jim (Voorburg) -- 19-01-2013 11:27
Jim, kijk eens over 24u   ( 1097)
sebastiaan (bussum) -- 19-01-2013 11:30
Re : Jim, kijk eens over 24u   ( 717)
Jim (Voorburg) -- 19-01-2013 11:45
Grootste deel van NL blijft tot en met +192 in de vorst   ( 848)
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-01-2013 11:38
Re : Grootste deel van NL blijft tot en met +192 in de vorst   ( 768)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 19-01-2013 11:44
  Ik durf er bijna niet op te hopen 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 19-01-2013 11:50
Re : GFS06Z: Wie weet wel beter dan EC?   ( 1034)
lennert (delft) -- 19-01-2013 11:22
Re : GFS06Z: Wie weet wel beter dan EC?   ( 912)
Maurice (Winsum) -- 19-01-2013 11:25
Re : GFS06Z: Wie weet wel beter dan EC?   ( 693)
erik(Groningen) -- 19-01-2013 11:29
Re : GFS06Z: beter medio volgende week   ( 854)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 19-01-2013 11:25
Lol, depressie wegbezuinigd? 😉   ( 914)
Wim (Oudewater) -- 19-01-2013 11:26
Deze run lijkt wel wat beter uit te pakken, noordelijke   ( 776)
Wim (Oudewater) -- 19-01-2013 11:34
Jammer!   ( 807)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 19-01-2013 11:29
😀   ( 507)
sebastiaan (bussum) -- 19-01-2013 11:41
Maandag tm woensdag in de middag wel 1-3 gr dooi in westen   ( 1022)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 19-01-2013 11:29
Re : Maandag tm woensdag in de middag wel 1-3 gr dooi in westen   ( 848)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 19-01-2013 11:30
Re : Maandag tm woensdag in de middag wel 1-3 gr dooi in westen   ( 747)
leviathanfd (Heerlen) -- 19-01-2013 11:31
Re : Maandag tm woensdag in de middag wel 1-3 gr dooi in westen   ( 737)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 19-01-2013 11:32
Chris, als alle dooi van GFS zou zijn uitgekomen, dan hadden   ( 882)
Ronald de Wildt (Spijkenisse) -- 19-01-2013 11:36
  Haha, daar heb je een punt  
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 19-01-2013 11:38