Re : Foto's 19 januari - Zuiderpark

Bericht van: Chris (Den Haag, ZH) , 19-01-2013 16:31 

Den Haag, 12 minuten geleden.

extreem groot wak - Laakkanaal (gaat zelden dicht, ivm gemaal-doorstroming)

Veel schaatsers Zuiderpark









Foto's 19 januari   ( 1444)
sebastiaan (bussum) -- 19-01-2013 16:19
Re : Foto's 19 januari O.C.   ( 977)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 19-01-2013 16:11
ja, zie hier, 5cm ijs is echter funest   ( 1239)
sebastiaan (bussum) -- 19-01-2013 16:15
Re : ja, zie hier, 5cm ijs is echter funest   ( 1149)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 19-01-2013 16:17
Informatieve foto's. En link naar schaatsnieuws Wijde Meren   ( 846)
Hans (Diemen) ( -1m) -- 19-01-2013 18:57
OC = Oost Circulatie? 😉   ( 1164)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 19-01-2013 16:17
bedankt   ( 874)
sebastiaan (bussum) -- 19-01-2013 16:21
Mooi Sebastiaan, hier   ( 1326)
Jan (Workum, FRL) -- 19-01-2013 16:20
Oh Jan, beetje jaloers   ( 1020)
sebastiaan (bussum) -- 19-01-2013 16:23
Re : Oh Jan, beetje jaloers   ( 807)
Sven (Edegem, Antw) -- 19-01-2013 16:27
Re : Oh Jan, beetje jaloers   ( 882)
Jan (Workum, FRL) -- 19-01-2013 16:46
Grote Wielen -Leeuwarden   ( 1056)
Bert (Leeuwarden) -- 19-01-2013 16:29
Re : Foto's 19 januari - Zuiderpark   ( 932)
Chris (Den Haag, ZH) -- 19-01-2013 16:31