Re : Waarom zou hier maar 5 cm kunnen vallen?

Bericht van: Roald (Terneuzen) , 20-01-2013 09:29 

Terneuzen nu lichte tot matige sneeuwval

Zalig opstaan zo met dit zicht op je dakraam 🙂! Foto's.   ( 1670)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 20-01-2013 08:51
Re : Zalig opstaan zo met dit zicht op je dakraam 🙂! Foto's.   ( 774)
Kimme (Bever) -- 20-01-2013 08:53
  Inderdaad 🙂. Nog 1 plaatje ze dwarrelen vrolijk.  
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 20-01-2013 08:57
Tot welk uur zou het nog sneeuwen vandaag?   ( 698)
Kimme (Bever) -- 20-01-2013 09:00
Re : Zalig opstaan zo met dit zicht op je dakraam 🙂! Foto's.   ( 623)
Peter (Wiltz -Luxemburg) ( 381m) -- 20-01-2013 09:05
Net gehoord op Joe FM... Foto   ( 1127)
Geert (Ledegem BE) -- 20-01-2013 08:56
Re : Net gehoord op Joe FM...   ( 770)
Miguel (Varsenare) ( 15m) -- 20-01-2013 09:00
Re : Net gehoord op Joe FM...   ( 625)
Geert (Ledegem BE) -- 20-01-2013 09:03
  Klopt! Dit is JOKI 10.  
Erik (Veendam) -- 20-01-2013 09:12
Hier nog droog. Hierlam gaat voor 8-10 cm sneeuw hier.   ( 810)
Jorge (Middelburg) -- 20-01-2013 08:59
Waarom zou hier maar 5 cm kunnen vallen?   ( 613)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 20-01-2013 09:19
Re : Waarom zou hier maar 5 cm kunnen vallen?   ( 610)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 09:26
Re : Waarom zou hier maar 5 cm kunnen vallen?   ( 538)
Roald (Terneuzen) -- 20-01-2013 09:29
Nee, even serieus nu   ( 547)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 20-01-2013 09:33
Je ziet de boel nu al verpieteren trouwens 😉   ( 539)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 20-01-2013 09:35