Pluim West

Bericht van: Jim (Voorburg) , 20-01-2013 10:25 

Koud weekje voor de boeg. Het volgende weekend ziet er nu ook iets beter uit. 40% gaat voor diepvries.

Enjoy life!

Nog even EC00z Oper Tn/Tx Noordoost-Nederland   ( 2212)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 09:51
  Een heerlijke vrijdag in het vooruitzicht 😀  
Jan (Workum, FRL) -- 20-01-2013 09:56
Re : Een heerlijke vrijdag in het vooruitzicht 😀   ( 1069)
Richard (Spijkenisse) -- 20-01-2013 09:57
Re : Een heerlijke vrijdag in het vooruitzicht 😀   ( 790)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 10:04
  Als het zo uitkomt: goed voor de Hellmannproductie!  
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 09:57
15 daagse NO er dan maar even achteraan   ( 2082)
Naut (Meppel) -- 20-01-2013 09:57
Ik ruik kansen op een paar dagen verlenging   ( 1115)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 10:00
  Re : In UGKB alweer meer koude leden 🙂  
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 20-01-2013 10:02
  Wou zeggen toch iets meer koude opties als gister  
Jeroen(Hoorn) ( -2m) -- 20-01-2013 10:04
Re : 15 daagse NO er dan maar even achteraan   ( 936)
lennert (delft) -- 20-01-2013 10:03
Re : 15 daagse NO er dan maar even achteraan   ( 625)
Waldo (Arnhem) -- 20-01-2013 10:18
  Prima 🙂  
Mark (Groningen) ( 1m) -- 20-01-2013 10:22
Re : Nog even EC00z Oper Tn/Tx Noordoost-Nederland   ( 985)
Naut (Meppel) -- 20-01-2013 10:03
Klopt   ( 750)
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 10:06
MC toch maar flauwtjes komende 3 dagen   ( 766)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 10:14
Pluim West   ( 979)
Jim (Voorburg) -- 20-01-2013 10:25
Re : Pluim West   ( 562)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 10:40
Re : Pluim West   ( 538)
Jim (Voorburg) -- 20-01-2013 10:56
Komende periode 50 hellmannpunten. Totaal dan tegen de 100   ( 649)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 20-01-2013 10:29