Bah, Seppie hoog +204 hehe, laag in achteruit

Bericht van: Wim (Oudewater) , 20-01-2013 11:37 

Bericht laatst bijgewerkt: 20-01-2013 11:39
Don't be pushed by your problems, be led by your dreams!

Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 1833)
Wim (Oudewater) -- 20-01-2013 11:27
Vult op.   ( 1007)
Herman (Overloon) -- 20-01-2013 11:29
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 1401)
Ernest (Maassluis) -- 20-01-2013 11:29
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 1019)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 20-01-2013 11:31
  Uitstel kan, maar afstel?  
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 11:32
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 970)
Ernest (Maassluis) -- 20-01-2013 11:32
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 724)
Jurgen (Berghem) -- 20-01-2013 11:37
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 660)
Herman (Overloon) -- 20-01-2013 11:41
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 597)
Jurgen (Berghem) -- 20-01-2013 11:44
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 550)
Herman (Overloon) -- 20-01-2013 11:50
Re : Wonderlijk model toch dat GFS, het weet gewoon niet wat het   ( 528)
Ernest (Maassluis) -- 20-01-2013 12:19
  Zakken 😉  
Jan Gerke (Damwoude) -- 20-01-2013 11:31
Heb je die hoge middagtemperaturen gezien?!   ( 1291)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 20-01-2013 11:30
Re : Heb je die hoge middagtemperaturen gezien?!   ( 920)
Steven (Gavere) ( 10m) -- 20-01-2013 11:32
Stuur GFS even een fax met de volgende tekst   ( 914)
Oud-Gebruiker <ID-1912> -- 20-01-2013 11:33
  Bah, Seppie hoog +204 hehe, laag in achteruit  
Wim (Oudewater) -- 20-01-2013 11:37
  Ik zie een doorzettende zw-stroming  
Roelant (Utrecht-West) -- 20-01-2013 11:40
  Seppie zou een russische beer zien 😉  
Wim (Oudewater) -- 20-01-2013 11:45
Re : Seppie zou een russische beer zien 😉   ( 589)
Jos (Ham) -- 20-01-2013 11:55
  Uiteraard overdreef ik een beetje 😉  
Wim (Oudewater) -- 20-01-2013 12:27