Ik reageerde op de foto hierboven ....

Bericht van: Wijnand (Joure) , 20-01-2013 14:53 

Hier toch echt ijsregen, tikt op de ruiten en zijn echt korrels..


Bij jou dus ijsregen.

Ijzelfoto's   ( 1907)
Yannick (Tongeren-B) -- 20-01-2013 14:54
Re : Inmiddels ook ijsregen in Venlo   ( 962)
Theo (Venlo) -- 20-01-2013 14:49
Dat is ijzel   ( 919)
Wijnand (Joure) -- 20-01-2013 14:50
Re : Dat is ijzel   ( 1001)
Theo (Venlo) -- 20-01-2013 14:52
Ik reageerde op de foto hierboven ....   ( 742)
Wijnand (Joure) -- 20-01-2013 14:53
Ijsregen en ijzel   ( 690)
leviathanfd (Heerlen) -- 20-01-2013 14:53