Re : Heb je zelf toch ook niet:p en we wonen....

Bericht van: Robin Hengelo , 20-01-2013 17:03 

in zelfde (en meest bekende) Hengelo😉.

Wind trekt hier langzaam steeds verder aan   ( 1120)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 16:24
Lucht wordt steeds donkerder in het zuiden   ( 988)
Wietse (Groningen) -- 20-01-2013 16:27
  Sneeuw begint hier wat verstuiven.  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 20-01-2013 16:28
  Hier sneeuwverstuivingen bij oostenwind 4bft  
Maurits (Leeuwarden) -- 20-01-2013 16:30
Heb het gemerkt!   ( 1107)
Jan (Workum, FRL) -- 20-01-2013 16:32
Re : Heb het gemerkt!   ( 756)
Roelf-Jan (Lemmer) -- 20-01-2013 16:35
Re : Heb het gemerkt!   ( 708)
Jan (Workum, FRL) -- 20-01-2013 16:40
Re : Heb het gemerkt!   ( 638)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 16:41
Re : Wind trekt hier langzaam steeds verder aan   ( 936)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 16:32
*zucht* Neem eens een seconde de tijd om het weer te volgen   ( 881)
Dennis (Alphen a/d Rijn) -- 20-01-2013 16:34
Re : Dan zou ik maar is een betere radar raadplegen 🙂   ( 857)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 20-01-2013 16:35
Re : Wind trekt hier langzaam steeds verder aan   ( 794)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 16:38
Re : Wind trekt hier langzaam steeds verder aan   ( 662)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 16:43
Echte sneeuwverstuiving!   ( 1554)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 20-01-2013 16:33
Zo weinig sneeuw daar maar?   ( 973)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 20-01-2013 16:34
Re : Zo weinig sneeuw daar maar?   ( 799)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 20-01-2013 16:36
Re : Zo weinig sneeuw daar maar?   ( 1197)
Robin Hengelo -- 20-01-2013 16:36
Welke Hengelo is dit? Gelderland lijkt mij?   ( 787)
Wilber (Ulft) -- 20-01-2013 16:46
Re : Ook Hengelo OV.   ( 741)
Robin Hengelo -- 20-01-2013 16:52
  OK 🙂 Straat leek veel op Hengelo (Gld).  
Wilber (Ulft) -- 20-01-2013 16:55
Gewoon.....   ( 652)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 20-01-2013 17:00
Re : Heb je zelf toch ook niet:p en we wonen....   ( 693)
Robin Hengelo -- 20-01-2013 17:03
Re : Heb je zelf toch ook niet:p en we wonen....   ( 797)
Wilber (Ulft) -- 20-01-2013 17:08
Re : Heb je zelf toch ook niet:p en we wonen....   ( 590)
Robin Hengelo -- 20-01-2013 17:16
Re : Heb je zelf toch ook niet:p en we wonen....   ( 773)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 20-01-2013 22:23
Toenemende wind en matige sneeuwval   ( 702)
Joris (Wormer) -- 20-01-2013 16:42