Pluim: Tot zaterdag winter?

Bericht van: Fabian (Bergen op Zoom) , 20-01-2013 21:35 


Beter natte regen dan een droge wind

  Pluim: Tot zaterdag winter?  
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 20-01-2013 21:35
Re : Pluim: Tot zaterdag winter?   ( 1521)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 21:37
  Hmm, kans op een zeer koude nacht naar zaterdag? 🙂  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 20-01-2013 21:37
Kans op koudegolf nog aanwezig   ( 903)
Mark (Steensel, N-Br.) -- 20-01-2013 21:56
  Gemiddelde pas vanaf dinsdag echt boven nul 🙂  
Erik (Veendam) -- 20-01-2013 21:37
Haha vind m geweldig!   ( 1455)
Remco(Amstelveen-zuid) -- 20-01-2013 21:37
  Volgens deze pluim grote kans t/m maandag!  
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 21:37
Inclusief weekend   ( 1287)
Naut (Meppel) -- 20-01-2013 21:37
Re : Pluim: Tot zaterdag winter?   ( 1255)
Waldo (Arnhem) -- 20-01-2013 21:38
Re : Pluim: Tot zaterdag winter?   ( 1093)
Jaap (Enkhuizen) -- 20-01-2013 21:38
Prachtig!   ( 1076)
Timothy (Merelbeke) ( 27m) -- 20-01-2013 21:39
Jet blijft zuidelijk, volgende Pluim zeker kouder   ( 1768)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 20-01-2013 21:42
Re : Jet blijft zuidelijk, volgende Pluim zeker kouder   ( 1402)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 21:45
Re : Jet blijft zuidelijk, volgende Pluim zeker kouder   ( 1508)
Waldo (Arnhem) -- 20-01-2013 21:47
Re : Jet blijft zuidelijk, volgende Pluim zeker kouder   ( 1068)
Jeroen (Hoofddorp) -- 20-01-2013 21:50
Pijn aan de ogen.   ( 1030)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 20-01-2013 21:53
Re : Pijn aan de ogen.   ( 928)
Waldo (Arnhem) -- 20-01-2013 21:54
Die kaart plaatsen is onzinnig! Uitleg...   ( 1076)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 20-01-2013 22:11
Heerlijk ongefundeerd wishfull thinking   ( 1179)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 20-01-2013 21:48
Re : Heerlijk ongefundeerd wishfull thinking   ( 947)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 20-01-2013 21:54
Re : Jet blijft zuidelijk, volgende Pluim zeker kouder   ( 1091)
Frank (Landsmeer) -- 20-01-2013 21:49
  Zo zo 😀  
Vincent (NO Brabant) ( 12m) -- 20-01-2013 21:50
Foto's Schiphol   ( 1520)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 20-01-2013 21:42
Starten vanaf de 06?   ( 967)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 20-01-2013 21:47
Re : Starten vanaf de 06?   ( 838)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 20-01-2013 21:51
Wonderlijk idd   ( 728)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 20-01-2013 21:58
Koude nachten regio zuidwest...   ( 962)
Jorge (Middelburg) -- 20-01-2013 21:48
Re : Koude nachten regio zuidwest...   ( 715)
Robin (Spijkenisse) -- 20-01-2013 21:57
Inderdaad.   ( 948)
Jim (Voorburg) -- 20-01-2013 22:00