Hier nu ook wat mooie watten.

Bericht van: Jaap-Jan (Assendelft) , 20-01-2013 22:53 

Veel zoden zet het niet aan de dijk, maar ze dansen mooi in het ligt van de lantaarnpaal voor mijn appartement.
Zie mijn Facebookpagina 'Jaap-Jan's Weerbericht' of www.ijsvereniging.nl!

Sneeuwgebieden   ( 1846)
Chris (Oosterend, Texel) -- 20-01-2013 22:31
ik wil niet hebberig zijn   ( 1506)
René (Oss) -- 20-01-2013 22:33
Re : ik wil niet hebberig zijn   ( 1274)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 22:34
Re : ik wil niet hebberig zijn   ( 1182)
Jan (Workum, FRL) -- 20-01-2013 22:37
zouden ze daar direct vegen morgen   ( 730)
René (Oss) -- 20-01-2013 23:01
Mijn ijsfoto's gezien René?   ( 801)
Jan (Workum, FRL) -- 20-01-2013 23:05
DEAL! 😀   ( 928)
Mark (Zaanstad) -- 20-01-2013 22:39
Hier nog steeds geen sneeuw   ( 1130)
Emil (Groningen) ( 5m) -- 20-01-2013 22:35
Re : Hier nog steeds geen sneeuw   ( 898)
Nick (Wierden) -- 20-01-2013 22:37
Hier eigenlijk vanaf 20u al sneeuw, ondanks dat de radar   ( 908)
Justin (Ede) ( 28m) -- 20-01-2013 22:38
Re : Hier eigenlijk vanaf 20u al sneeuw, ondanks dat de radar   ( 781)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 20-01-2013 22:40
Het zou allemaal tergend langzaam moeten gaan   ( 1219)
Wallie (Lelystad) -- 20-01-2013 22:39
Daar zou ik al redelijk tevreden mee zijn   ( 861)
Erik (Veendam) -- 20-01-2013 22:41
Och, valt allemaal wel mee   ( 974)
Oud-Gebruiker <ID-647> ( 7m) -- 20-01-2013 22:37
Hier weer een nieuw klein gebiedje   ( 944)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 20-01-2013 22:37
Hier nu ook wat mooie watten.   ( 710)
Jaap-Jan (Assendelft) -- 20-01-2013 22:53
Re : Sneeuwgebieden   ( 763)
Michel (De Bilt) ( 4m) -- 20-01-2013 22:44
Ziet er voor hier wel goed uit...   ( 785)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 20-01-2013 22:45
Volgens Hirlam begint de echte activatie pas   ( 1507)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 20-01-2013 22:46
Re : Volgens Hirlam begint de echte activatie pas   ( 1114)
Vincent (Hengelo) ( 23m) -- 20-01-2013 22:51
1 vlok vloog zelfs weer omhoog   ( 790)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 20-01-2013 22:51
Re : 1 vlok vloog zelfs weer omhoog   ( 836)
Harry (Echtenerbrug) -- 20-01-2013 23:00
het wil allemaal niet meer vallen   ( 605)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 20-01-2013 23:17