Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Zo te zien wordt het niks meer hier
Bericht van: Jan (Workum, FRL) , 21-01-2013 08:18
Tenzij het wat westelijk indraait/verschuift.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
KNMI: 10-15cm in het noorden, elders 5cm
(
2179)
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 07:44
Re : KNMI: 10-15cm in het noorden, elders 5cm
(
1212)
Fred (Tzum) -- 21-01-2013 07:48
Geduld, jullie krijgen nog genoeg vandaag!
(
1359)
Seppie (Buren GLD.) -- 21-01-2013 08:04
Re : Geduld, jullie krijgen nog genoeg vandaag!
(
987)
Nick ( Harlingen ) -- 21-01-2013 08:05
Uit de lucht vermoedelijk
Oud-Gebruiker <ID-2577>
(
1000m)
-- 21-01-2013 08:10
De kinderen zijn er blij mee hier
(
803)
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 08:12
Re : Geduld, jullie krijgen nog genoeg vandaag!
(
767)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 21-01-2013 08:12
En een foto, de Duitse radar
(
1308)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 21-01-2013 08:15
Zo te zien wordt het niks meer hier
(
941)
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 08:18
Re : Zo te zien wordt het niks meer hier
(
816)
Martijn (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 21-01-2013 08:20
Wanhoop niet Jan
(
730)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 21-01-2013 08:27
Het sneeuwt hier licht verder,ondanks dat de radar het niet
(
836)
Harry (Echtenerbrug) -- 21-01-2013 08:36
Jij zit nog nèt aan de rand van het neerslaggebied Harry
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 08:43
ik verwacht hier niks meer, ook geen 5 cm
(
709)
Eric, Rotterdam -- 21-01-2013 08:25