Re : Zo, dat was me het ritje wel, gisteren

Bericht van: Jorrit (Amsterdam / Diever) , 21-01-2013 10:03 

Lekker ritje zeg 😀
Maar wel lekker thuiskomen hè? 😉
All work and no play makes Jack a dull boy

Zo, dat was me het ritje wel, gisteren   ( 1272)
Ruben (Ås, nabij Oslo, Noorwegen) ( 53m) -- 21-01-2013 10:01
Re : Zo, dat was me het ritje wel, gisteren   ( 753)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 21-01-2013 10:03
Blijft trouwens lekker doorpluizen hier 🙂   ( 729)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 21-01-2013 10:11
  Hoeveel cm vers is er daar gevallen?  
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 21-01-2013 10:16
Zeker een cm of 6   ( 599)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 21-01-2013 10:19
Hier pluist het ook nog lekker 🙂   ( 616)
Roy (Sint Maarten) -- 21-01-2013 10:17
Re : Hier pluist het ook nog lekker 🙂   ( 526)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 21-01-2013 10:20
Re : Hier pluist het ook nog lekker 🙂   ( 580)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 21-01-2013 10:20
Oja Roy is vandaag 40 geworden, VAN HARTE GEFELICITEERD!   ( 644)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 21-01-2013 10:21
Re : Oja Roy is vandaag 40 geworden, VAN HARTE GEFELICITEERD!   ( 638)
Jorrit (Amsterdam / Diever) -- 21-01-2013 10:22
50 hoor...   ( 580)
Roy (Sint Maarten) -- 21-01-2013 10:29
Re : 50 hoor...   ( 499)
Chris vd Bos (Haarlem) ( -3m) -- 21-01-2013 11:00
Ook een reis, gisteren, door de lucht en met de trein.   ( 808)
Roel(Steenwijk) -- 21-01-2013 10:40