Re : Ensemble EC00H 10-daagse

Bericht van: Ernest (Maassluis) , 21-01-2013 10:07 


Heerlijk. Kan niet wachten op +10 graden. De sneeuwvariant van kou kan me niet meer bekoren, het schaatsijs is bagger en die wind met 4 graden onder 0 ook.


Ensemble EC00H 10-daagse   ( 2365)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 09:33
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 1384)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:35
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 1146)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 09:36
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 752)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:51
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 712)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 09:53
Weinig verandering t.o.v. gisterenavond hoor   ( 1135)
Oud-Gebruiker <ID-2577> ( 1000m) -- 21-01-2013 09:36
Waar zie je de uitstel dan?   ( 1069)
Jan (Zwolle) ( 1m) -- 21-01-2013 09:38
Deze hele week is al uitstel..   ( 938)
Rik(Maastricht) ( 140m) -- 21-01-2013 09:41
  +1  
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:47
Re : Waar zie je de uitstel dan?   ( 878)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 21-01-2013 09:41
Ik vind het grappig dat jij niet ziet dat de dooi er al   ( 1108)
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 21-01-2013 09:45
Re : Ik vind het grappig dat jij niet ziet dat de dooi er al   ( 823)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:48
  +1  
Bart (Horst, Limburg) -- 21-01-2013 09:50
Re : Ik vind het grappig dat jij niet ziet dat de dooi er al   ( 710)
Sander (Boxtel) -- 21-01-2013 09:51
Re : Ik vind het grappig dat jij niet ziet dat de dooi er al   ( 629)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:56
Re : Ik vind het grappig dat jij niet ziet dat de dooi er al   ( 561)
Sander (Boxtel) -- 21-01-2013 10:02
Uitstel   ( 685)
Rob (Westland) -- 21-01-2013 09:55
+1   ( 531)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:58
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 1170)
Jaap (Enkhuizen) -- 21-01-2013 09:38
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 862)
Roelant (Utrecht-West) -- 21-01-2013 09:42
kan natuurlijk wel   ( 750)
Gerbert (Elburg) -- 21-01-2013 09:44
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 717)
Jaap (Enkhuizen) -- 21-01-2013 09:45
Het weer heeft geen geheugen   ( 861)
Micha (Bodegraven) -- 21-01-2013 09:46
Re : Het weer heeft geen geheugen   ( 635)
Roelant (Utrecht-West) -- 21-01-2013 09:54
Re : Het weer heeft geen geheugen   ( 597)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:59
Om die reden ook geen Totaalwinter   ( 574)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 21-01-2013 10:10
Zo hallo zeg   ( 1104)
Sander (Boxtel) -- 21-01-2013 09:41
Re : Zo hallo zeg   ( 857)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 21-01-2013 09:43
Re : Zo hallo zeg   ( 649)
Sander (Boxtel) -- 21-01-2013 09:48
Die dooi die gaat wel komen   ( 1018)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 09:41
De winter is meer dan geslaagd.   ( 721)
Younes (Zoetermeer) -- 21-01-2013 09:47
Re : De winter is meer dan geslaagd.   ( 606)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:50
Re : Die dooi die gaat wel komen   ( 609)
Martijn(Stellendam) -- 21-01-2013 09:49
Re : Die dooi die gaat wel komen   ( 538)
Jim (Voorburg) -- 21-01-2013 10:11
Re : Die dooi die gaat wel komen   ( 517)
Eric, Rotterdam -- 21-01-2013 10:28
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 849)
Mario Merksem -- 21-01-2013 09:42
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 645)
Sander (Boxtel) -- 21-01-2013 09:49
Re : Ensemble EC00H 10-daagse   ( 643)
Ernest (Maassluis) -- 21-01-2013 10:07