Re : Hier weer sneeuw... net de stoep schoon...

Bericht van: VdeV(Heerenveen) , 21-01-2013 13:53 

Ik zit hier met een volle afvalzak maar de kliko is zo ingesneeuwd. Dilemma.. 😉


sneeuwgebied noorden   ( 1591)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-01-2013 11:44
Re : sneeuwgebied noorden   ( 986)
Harry (Echtenerbrug) -- 21-01-2013 11:47
  sneeuwgebied, temp ook laag -2.6ºC  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 21-01-2013 11:50
Re : sneeuwgebied noorden   ( 786)
Guus (Drachten) -- 21-01-2013 11:49
Re : sneeuwgebied noorden   ( 602)
Chris (Eastermar) ( 1m) -- 21-01-2013 11:50
Wordt hier ook weer intensiever   ( 823)
Jan Gerke (Damwoude) -- 21-01-2013 11:50
Re : Wordt hier ook weer intensiever   ( 710)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 21-01-2013 11:51
Zit op kantoor 😀   ( 662)
Jan Gerke (Damwoude) -- 21-01-2013 11:52
Re : Wordt hier ook weer intensiever   ( 461)
Harry (Echtenerbrug) -- 21-01-2013 12:19
Re : sneeuwgebied noorden   ( 767)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 21-01-2013 11:50
  Alle beetjes tellen mee, snwdk niet meetbaar  
Bouke (Schellinkhout WFL-NH) -- 21-01-2013 11:52
  Continue motsneeuw  
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 11:53
Hier net in een wat actiever stuk van het neerslaggebied   ( 655)
Jan Gerke (Damwoude) -- 21-01-2013 11:53
Re : Hier net in een wat actiever stuk van het neerslaggebied   ( 605)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 21-01-2013 11:55
Tot middernacht nog sneeuwval   ( 837)
Douwe (Leeuwarden, Frl.) -- 21-01-2013 12:00
Re : Hier in Zwolle wordt het lichter   ( 553)
Reinier (Zwolle) ( 2m) -- 21-01-2013 12:04
Een dat komt hier naartoe zeker   ( 522)
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 12:13
Vandaag een dagje Leeuwarden   ( 494)
Arjan S (Amersfoort) -- 21-01-2013 14:01
Hier weer sneeuw... net de stoep schoon...   ( 1321)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 21-01-2013 11:51
  Rotwerk hé, dat sneeuwruimen! 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 21-01-2013 11:55
Re : Rotwerk hé, dat sneeuwruimen! 😀   ( 555)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 21-01-2013 11:59
Re : Hier weer sneeuw... net de stoep schoon...   ( 482)
Jurgen (Berghem) -- 21-01-2013 12:13
Re : Hier weer sneeuw... net de stoep schoon...   ( 440)
VdeV(Heerenveen) -- 21-01-2013 13:53
  Hopen dat het nog een beetje aangroeit naar het Z.  
Roy (Sint Maarten) -- 21-01-2013 11:53
Re : sneeuwgebied noorden   ( 626)
Bert (Appingedam) -- 21-01-2013 11:55
Re : sneeuwgebied noorden   ( 551)
Jan (Workum, FRL) -- 21-01-2013 11:57
Het sneeuwt hier ook al zeker sinds 22.30 uur   ( 540)
Roel(Steenwijk) -- 21-01-2013 12:03
  kippen staan ook niet bekend om hun schaatstechniek  
Tjalling (Groningen) -- 21-01-2013 12:08
Sneeuwt hier de hele morgen al, duinen tot 60 cm   ( 710)
Sytse(Terschelling) -- 21-01-2013 11:56
laatste half uur, intensivering sneeuw, bijna 6 cm, --3.1   ( 581)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 21-01-2013 12:06