Re : Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)

Bericht van: Marco (Sassenheim) , 21-01-2013 17:10 

Ziet er mooi uit vooral de Visbank in de sneeuw, historisch plaatje 😉
Dank voor het delen!

Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)   ( 1317)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-01-2013 17:03
Re : Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)   ( 594)
Robin (Spijkenisse) -- 21-01-2013 17:08
Re : Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)   ( 576)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 21-01-2013 17:14
Re : Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)   ( 533)
Robin (Spijkenisse) -- 21-01-2013 17:19
Re : Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)   ( 586)
Stefan (Hellevoetsluis) -- 21-01-2013 17:21
Ja, dat ben ik met je eens 🙂   ( 566)
Martijn (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-01-2013 17:26
Re : Sneeuwimpressie Vlaardingen (8 foto's)   ( 587)
Marco (Sassenheim) -- 21-01-2013 17:10
  Mooie foto's van een pak sneeuw... 🙂  
Mark (Groningen) ( 1m) -- 21-01-2013 18:49
Re : Mooie impressie   ( 465)
RemcoF (Amstelveen) -- 21-01-2013 20:16