hier korrelig spul ,

Bericht van: Jaap (Enkhuizen) , 21-01-2013 17:37 

hangt tussen ijsregen en korrelsneeuw in.
Je kunt het horen vallen,kennelijk toch niet helemaal pluis bovenin.

Opnieuw lichte tot matige sneeuwval   ( 1373)
Niels (Alkmaar N-H) -- 21-01-2013 17:29
hier korrelig spul ,   ( 674)
Jaap (Enkhuizen) -- 21-01-2013 17:37
Hier sneeuw het nog aardig door 🙂 13cm tot nu toe!   ( 910)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 21-01-2013 17:42
Hier blijft het flink motsneeuwen   ( 667)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 21-01-2013 17:57
Hopelijk krijgen wij hier ook eens een keer wat sneeuw ! 🙂   ( 792)
Mark (Groningen) ( 1m) -- 21-01-2013 18:04